کد خبر: 565247
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۹:۱۴:۴۴
| |

کشف ۴۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۴۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد.

کشف ۴۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در شرق استان تهران
کد خبر: 565247
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۹:۱۴:۴۴

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، رده های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح استان طی یک ماه گذشته به مرحله اجرا درآوردند. 

​ به گزارش فارس، وی با اشاره به دستگیری ۴۹۸۶ متهم گفت: با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز، ۱۳۱۸ سارق و ۱۸۷ خرده فروش مواد مخدر، ۱۲۱۸ معتاد متجاهر و ۴۳ نفر ارازل و اوباش دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در این رابطه ۱۷۲ دستگاه خودرو، ۸۴ دستگاه موتورسیکلت و ۹۵۷ مورد سایر سرقت ها کشف شده است همچنین بیش از ۴۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۴۴ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شده است. 

سردار عزیزی رویکرد پلیس را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف شرق استان تهران، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند. 

وی از همکاری صمیمانه مردم متدین استان قدردانی و افزود: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت،توزیع انواع موادمخدر ،قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها