کد خبر: 560803
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۸:۵۱:۳۲
| |

محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز ۸ تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
کد خبر: 560803
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۸:۵۱:۳۲

یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۱ تیر ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، به گزارش پلیس، رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۸ تیرماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ تیرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۱۰ شب جمعه ۱۰ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، از آب اسک به رودهن محدوده مشاع به صورت یک طرفه است.

جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، درخواست کرد: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها