کد خبر: 557986
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۶:۲۰:۵۲
| |

آغاز عملیات تخریب باقی‌مانده سازه «متروپل»

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: پس از تصمیم‌گیری‌های کارشناسی، تقسیم کار و استقرار تجهیزات لازم مانند جرثقیل ۲۵۰ تنی در خیابان امیرکبیر این شهرستان عملیات تخریب بقایای سازه متروپل آغاز شد.

آغاز عملیات تخریب باقی‌مانده سازه «متروپل»
کد خبر: 557986
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ۱۶:۲۰:۵۲

احسان عباسپور، فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: پس از تصمیم‌گیری‌های کارشناسی، تقسیم کار و استقرار تجهیزات لازم مانند جرثقیل ۲۵۰ تنی در خیابان امیرکبیر این شهرستان عملیات تخریب بقایای سازه متروپل آغاز شد.

به گزارش فارس، وی افزود: پیمانکار این عملیات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است و مقرر شده تخریب این ساختمان به صورت طبقه‌ای باشد و از بالای ساختمان این عملیات انجام شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: این فرآیند با دقت و سرعت کافی صورت می‌گیرد و تلاش‌ها بر این است که خسارتی به محیط اطراف ساختمان وارد نشود.

آغاز تخریب با برداشتن نمای سازه

محمدمهدی رحیمی مدیر پروژه متروپل در قرارگاه خاتم الانبیاء نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تخریب ساختمان متروپل از امروز با برداشتن نمای سازه آغاز شده است.  

وی افزود: در مرحله نخست این تخریب، نمای ساختمان و آهن آلات و قطعات الحاقی که امکان جداسازی بدون خطر را دارد، با رعایت دقت و ایمنی جدا می شود.

رحیمی نشان کرد: ساختمان همچنان تحویل سازمان منطقه آزاد است و به محض تخلیه وسایل و اجناس داخل سازه، وارد مرحله جدید تخریب می‌شود.

مدیر پروژه متروپل در قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: جرثقیلی ۳۰۰ تنی از جمله تجهیزات مورد نیاز عملیات تخریب است که بارگیری و به سوی ساختمان متروپل آبادان در حرکت است و احتمالاً فردا (پنجشنبه) در محل مستقر می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس، در دومین روز از خرداد ماه برج متروپل آبادان فروریخت و ۴۳ تن در این حادثه جان باختند و ۳۷ نفر دیگر مصدوم شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها