کد خبر: 555321
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۷:۳۲:۰۳
| |

یگان ویژه در آبادان چه می‌کند؟

نیروهای انتظامی و یگان‌های ویژه فراجا جزو نخستین نیروهایی بودند که در برقراری امنیت و آرامش به صحنه آمدند و با بکارگیری تجهیزات، حضور نیروهای امدادی و خدماتی را تسهیل کردند.

یگان ویژه در آبادان چه می‌کند؟
کد خبر: 555321
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۷:۳۲:۰۳

سردار موسوی فرمانده میدانی عملیات تأمین امنیت محدوده ریزش برج‌های متروپل گفت: بعد از هر حادثه‌ای اتفاقاتی رخ می‌دهد که ناگوار است، برخی مردم برای بررسی حادثه رخ داده نسبت به اقوام خود در صحنه هستند، برخی سودجویان و حتی معاندین نیز در صحنه حادثه حاضر می‌شوند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: به همین دلیل نیروهای انتظامی و یگان‌های ویژه فراجا جزو نخستین نیروهایی بودند که در برقراری امنیت و آرامش به صحنه آمدند و با بکارگیری تجهیزات، حضور نیروهای امدادی و خدماتی را تسهیل کردند. در مراحل اولیه یگان ویژه استان حضور داشت و در ادامه با تدبیر فرمانده یگان ویژه فراجا، بخشی از یگان ویژه فارس و کرمانشاه در این محل حاضر شدند، کل محور توسط یگان‌های ویژه گیت‌هایی مستقر شده و عبور و مرور مردم و خودروها و تجهیزات و ادوات امدادی را مدیریت می‌کنند. 

موسوی گفت: روزهای اول کندی در امور بود اما بعد یکی دو روز با همت همه نیروها و دستگاه‌ها، امور امدادی با شدت بیشتری در حال انجام است.

وی درباره سوءاستفاده از عزاداری مردم در برخی شب‌ها گفت: یه نکته‌ای را باید خاطرنشان کنم؛ در چند روزی که از تهران به این محل آمده‌ایم، چیزی که کاملا واضح و مبرهن بود، نجابت و متانت مردم آبادان بوده است، همه دست به دست هم داده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند. از هیچ کمکی به نیروها دریغ نکرده‌اند. اما متأسفانه در این بین دشمنان هم بیکار نشسته‌اند و چون منافع خود را در خطر می‌بینند شروع به موج‌سازی می‌کنند تا عملکرد مثبت مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

موسوی افزود: چیزی که واقعیت دارد این است که همه مردم این شهر و حتی استان، کنار نیروهای امدادی هستند و عده‌ای فریب‌خورده که تحت تأثیر القائات فضای مجازی، مردمی را که در حال عزاداری هستند را مورد آزار قرار می‌دهند. اینکه چهار نفر می‌آیند و شعار می‌دهند و مراسم عزاداری را بهم می‌زنند را نباید به عموم مردم و شهر آبادان تعمیم دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها