کد خبر: 551765
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۸:۲۳:۵۱
| |

خلیج فارس تا چهارشنبه مواج است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی، خلیج فارس تا روز چهارشنبه مواج و متلاطم است.

خلیج فارس تا چهارشنبه مواج است
کد خبر: 551765
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۸:۲۳:۵۱

پیام مساعدی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی تا اوایل وقت فردا (یکشنبه) است، بنابراین طی این مدت سواحل استان در اغلب ساعت‌ها مواج و متلاطم خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود از اواخر وقت دوشنبه، به طور مجدد، به سرعت وزش بادهای شمالی افزوده شود که این بادها تا روز چهارشنبه تداوم دارد.

مساعدی یادآور شد: طی این مدت با تداوم، علاوه بر خیزش گرد و خاک در برخی مناطق مستعد استان و احتمال نفوذ گردوغبار از مناطق همجوار به استان، دریا نیز مواج و متلاطم خواهد بود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط با باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، سواحل مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتیمتر و به تدریج از فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۵۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۳۴، جزر دوم ساعت ۱۴:۳۲ و مد دوم ساعت ۲۰:۱۹ خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها