وزیر کشور:

شفافیت در ریل اقتصادی وجود دارد/رئیس‌جمهور بار مسوولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته است

وزیر کشور گفت: چند مساله مهم با همدیگر در کشور دنبال می‌شود و شفافیت و روشنی و اقتدار در ریل اقتصادی وجود دارد و امروز گام‌های بلندی برداشته می‌شود و به مرور زمان آثار آن نشان داده می‌شود.

شفافیت در ریل اقتصادی وجود دارد/رئیس‌جمهور بار مسوولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته است
کد خبر: 550552
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۷:۱۷:۵۸

احمد وحیدی وزیر کشور بعد از ظهر امروز در آیین معارفه محمدمهدی فداکار استاندار جدید کرمان و تجلیل از علی زینی‌وند استاندار سابق اظهار داشت: در دیار شهید سلیمانی عزیز هستیم، شهیدی که هنوز زنده است و مفاهیمی را وارد ادبیات مذهبی و ادبیات مبارزاتی و ادبیات نظام کرد که جبهه‌های جدید پشت آن باز و ساخته شد.

​به گزارش فارس، وی با بیان اینکه مدافع حرم کلمه بسیار بزرگی است و این مفهوم بزرگ، تجلی و عینی آن توسط شهید سلیمانی اجرا و پیاده شد، افزود: اگر پشت سر هم این جبهه‌ها ساخته شود و این ادبیات تولید نشود دچار کندی راه می‌شود و باز کردن این راه‌ها به مردان بزرگی مانند شهید سلیمانی نیاز دارد.

وزیر کشور، صداقت، نگاه ملی، پایبندی به ارزش‌ها و ... را از ویژگی‌های استاندار سابق کرمان برشمرد و عنوان کرد: فداکار استاندار جدید کرمان نیز رزمنده جانباز لشکر ثارالله بوده و مسوولیت‌های مختلفی داشته است.

وحیدی با بیان اینکه انقلاب و نظام ما دنیا را عوض کرده است و در پیچ تاریخی هستیم و بحث ایران و خاورمیانه نیست بلکه دنیا در حال تغییر است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی می‌تواند مرزهای سیاسی، فرهنگی، هویتی و ژئوپلوتیک را عوض کند و تمام آزادی‌خواهان و انقلابیون دارای وجدان بیدار، هویت‌شان را با هویت جمهوری اسلامی می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه مرزهایی که جمهوری اسلامی تعریف کرده دارای مدافعانی است که به جلو می‌روند و امروز دنیای غرب اسیر مرزهایی‌ست که جمهوری اسلامی جلو می‌برد، بیان داشت:

زوزه‌های غرب و رژیم صهیونیستی به علت احساس فروپاشی خودشان است، این هویت بلند و قوی جمهوری اسلامی بر جان‌های آنها چنگ انداخته است و آنها را ول نمی‌کند.

وزیر کشور با طرح این موضوع که چرا سعی می‌کنند دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله رئیسی که برادر مجاهد، مخلص، ساده  وخدمتگزار است را هدف قرار دهند، گفت: رئیس‌جمهور بار مسوولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته است همین که ریل اقتصادی می‌خواهد تغییر کند مهم است و رئیس‌جمهور برای اینکه می‌داند این برای نظام مهم است شانه‌اش را زیر این بار قرار می‌دهد.

وحیدی بیان کرد: چند مساله مهم با همدیگر در کشور دنبال می‌شود و شفافیت و روشنی و اقتدار در ریل اقتصادی وجود دارد و امروز گام‌های بلندی برداشته می‌شود و به مرور زمان آثار آن نشان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان بزرگ‌ کرمان یکی از کارکردهای بزرگ اجرا و به جلو بردن برنامه‌های ملی است و اتفاقات بزرگی باید بیفتد و مطمئنم این کارها با قدرت انجام می‌شود و جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد هم بسیار شکوفا می‌شود.

وزیر کشور گفت: در حداکثر تحریم اما طرح‌های عمده‌ای اتفاق می‌افتد و عادلانه کردن یارانه‌ها و فرم جدیدی از یارانه مسئله مهمی است و خیلی‌ها ممکن است نسبت به نتایج آن مطلع نباشند.

وحیدی اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان بحث قدیمی است و دارد کارهایی انجام می‌شود و بحث کارگران هم پیگیری می‌شود و در کرونا هم همان‌هایی که ما را مسخره می‌کردند امروز می‌بینند شرایط کرونا را در کشور ما چگونه است.

وی عنوان داشت: اینکه همه کارها در فشار حداکثری اتفاق بیفتد نشان‌دهنده اقتدار نظام و قوی بودن پایه‌های نظام است، راه‌های مهمی در پیش داریم، کمربندها را محکم ببندیم و به حاشیه‌ها توجه نکنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه سنگرها یکی پس از دیگری آماده است که به دست مردم ما فتح شود، بیان داشت: جهاد تبیین مورد رهبری بسیار مهم است ک باید تبیین کنیم تاکنون چه سنگرهای مهمی فتح شده است‌.

وحیدی خاطرنشان کرد: بعضی از ابرقدرت‌ها نیازمند بعضی از حرکت‌های کشور ما هستند و دشمنان ما در خارج و مزدورانشان در داخل تلاش می‌کنند بگویند که ما دستاوردی نداشته‌ایم و مردم ما متوجه می‌شوند و آن حمایت مردمی را در راهمپیمایی روز قدس و نماز عید فطر دیدیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها