کد خبر: 550373
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۶:۴۸:۴۴
| |

امام جمعه پیشوا:

مردم با روی کار آمدن دولت انقلابی، انتظارات متعدد و به حقی دارند

امام جمعه پیشوا با بیان اینکه نباید همه چیز کشور را با ماکارونی و گرانی برخی اجناس ببینیم، گفت: مردم با توجه به روی کار آمدن دولت انقلابی، انتظارات و توقعات متعدد و همچنین به حقی دارند و دولت باید ضمن تبیین شرایط، از مردم بخواهد که به دولت کمک‌کنند.

مردم با روی کار آمدن دولت انقلابی، انتظارات متعدد و به حقی دارند
کد خبر: 550373
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۶:۴۸:۴۴

باقری در خطبه های نماز جمعه شهرستان پیشوا اظهار کرد: ریشه تمامی تفکرات باطل در جهل و نادانی است که هم خود و هم جامعه را دست در دست دشمنان اسلام به مسیر بد می برد.

​به گزارش فارس، وی ادامه ادامه داد: هر چقدر ما به ظهور نزدیک تر می شویم جریان شناسی جهل و نادانی باید بیشتر شود.

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: طبق فرمورده امام صادق دوران ولی عصر(عج) از دوران پیامبر به مراتب سخت تر است زیرا بشر آن روز سنگ و چیزهای دیگر را می پرستید اما در زمان عصر باید با افرادی که با تفسیر قرآن به نفع خود و غلط جلوه نمایی می کنند مبارزه کرد‌ لذا دوران حضرت ولی عصر(عج) از زمان پیامبر خیلی سخت تر است.

باقری افزود: کار انقلاب اسلامی این بوده است که گفتمان ناب اسلام را ترویج دهد و در این راستا گام بردارد یعنی در راه اسلام باتکیه بر ایجاد وحدت و کمک به مسلمین جهت ترویج تفکر ناب اسلام قدم بر می دارد.

امام جمعه شهرستان پیشوا گریزی به مسائل اقتصادی کشور زد و گفت: ما باید در تحلیل مسائل کشور، زنجیره ای و کلی تحلیل نماییم نه اینکه تک بعدی همه چیز را ببینیم.

باقری افزود: حاکمیت جمهوری اسلامی با وجود تلاش های متعدد دشمنان، تحریم ها، نفوذهای مختلف دشمنان در منطقه و با وجود مسائل  گام های خوب متعددی برداشته است.

وی ادامه داد: ما در مسائل اقتصادی هم پیشرفت داشته ایم اما باوجود مشکلات نباید هر مسئله ای را تک بعدی ببینیم بلکه باید همه مسائل را به صورت کلی و کامل تحلیل کنیم.

امام جمعه پیشوا با تاکید بر مبارزه با گرانی گفت: در موارد مختلف با گرانی مواجه هستیم اما نباید همه چیز کشور را با ماکارونی و گرانی برخی اجناس ببینیم.

وی اضافه کرد: دولت در زمینه فروش نفت، پرداخت بدهی های متعدد دولت قبل و کرونا خوب عمل کرده است و نباید از این اقدامات به راحتی بگذریم.

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: مردم با توجه به روی کار آمدن دولت انقلابی، انتظارات و توقعات متعدد و همچنین به حقی دارند.

باقری گفت: مردم در مناطق مختلف با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند و گرانی به مردم فشار زیادی آورده است اما ضمن اینکه دولت باید اقدامات متعددی در این زمینه انجام دهد، مردم هم مسائل مختلف را زنجیره ای ببینند.

وی ادامه داد: کیسه آرد ۳۶ هزارتومانی را در برخی مناطق با ۶۰۰ هزارتومان به فروش می رسانند که مشخص است برخی افراد از این شرایط سواستفاده می کنند لذا طبیعی است که دولت هم در این راستا اقدامی می کند.

امام جمعه پیشوا گفت: مردم تاکنون مقاومت خوبی در برابر مشکلات و مسائل مختلفی که دشمن علیه کشور ایجاد کرده داشته اند اما دولت هم با مردم صادق باشد و ضمن تبیین شرایط، از مردم کمک بخواهد که به دولت کمک‌کنند.

امام جمعه پیشوا با تبریک روز معلم نیز گفت: وزارت آموزش و پرورش، مادر تمام وزارت خانه ها است و همه ارکان قدرت و مردم باید مواظب آموزش و پرورش باشند.

باقری افزود: مردمی که ارزش معلم را نبینند حتما ضربه می خورد، ملتی پیروز خواهد شد که ارزش معلم و علم را بداند. این معلم و علم است که به جامعه عزت می دهد و همه باید ضمن قدرشناسی به آموزش و پرورش کمک کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها