کد خبر: 550323
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۱:۲۱:۰۲
| |

عضو مجلس خبرگان: عامل طلاق زوجین؛ ماهواره است

ماموستا فایق رستمی، عضو مجلس خبرگان ضمن ابراز مخالفت با تماشای شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی شهروندان گفت: «یکی از عوامل اصلی طلاق در کنار بیکاری و اعتیاد،‌ استفاده زوج‌های جوان از شبکه‌های ماهواره‌ای است.»

عضو مجلس خبرگان: عامل طلاق زوجین؛ ماهواره است
کد خبر: 550323
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۱:۲۱:۰۲

امام جمعه سنندج گفت: تنوع اقوام و مذاهب در کشور بسیار بالاست و بی شک این تنوع خود پیش نیازهایی برای خود دارد، بنابراین لازم است اولین اولویت، در انجام کارهای فرهنگی و رسانه ای نگاه «وحدت آفرین» در کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، ماموستا فایق رستمی امروز در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی، رسانه و مستندسازان کردستانی، اظهار داشت: وحدت و حرکت در یک مسیر مشترک بین برادران اهل سنت و تشیع بهترین و درست‌ترین کار برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه سنندج گفت: با این حال افراد و جریاناتی در داخل و خارج از کشور با حمایت سرویس‌های جاسوسی و کشورهای استکباری و بعضا برخی کشورهای منطقه به دنبال ایجاد یک فضای تنش‌زا در کشور هستند که در پس این دسیسه، دشمن برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدتی وجود دارد.

 

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه استفاده از کانال‌های ماهواره ای چیزی جز رسیدن به بن بست اخلاقی و دور شدن از معنویات را به دنبال نخواهد داشت، یادآور شد: یکی از عوامل اصلی طلاق در کنار بیکاری و اعتیاد، استفاده زوج‌های جوان از شبکه‌های ماهواره‌ای است که متاسفانه محتوای برنامه‌های ماهواره‌ای به تخریب بنیان مقدس خانواده منتهی می‌شود.

این نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی لازم است که در رسانه ملی نمود بیشتری داشته باشد و در تولیدات سمعی و بصری نگاه سازندگان علمی، متعهدانه و از روی دلسوزی باشد.


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها