کد خبر: 549960
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۱:۳۷:۲۴
| |

دستگیری کلاهبردار ۱۱۰ میلیارد تومانی در «دیواندره»

​فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری یک متهم و اعتراف وی به ۱۱۰ میلیارد تومان کلاهبرداری در شهرستان دیواندره خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۱۱۰ میلیارد تومانی در «دیواندره»
کد خبر: 549960
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۱۱:۳۷:۲۴

سردار «علی آزادی» اظهار داشت: به دنبال شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دیواندره قرار گرفت. 

به گزارش ایلنا، وی افزود: طی بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم با شگرد سوددهی به مال باختگان اعتماد آنان را جلب و مبالغ هنگفتی دریافت کرده و به مکان نامعلومی متواری شده است. 

سردار آزادی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران، متهم شناسایی و پس از کسب مجوزهای قانونی در عملیاتی پلیسی در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به کلاهبرداری از ۱۸۰ نفر به میزان ۱۱۰میلیارد تومان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه؛ پلیس با تمام توان آماده مقابله با مخلان و برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی است، از شهروندان خواست: فریب ظاهر افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها