کد خبر: 549697
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۲۱:۳۳:۴۸
| |

بررسی مسائل بازنشستگان نیروهای مسلح در کمیسیون اجتماعی مجلس

​نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل بازنشستگان نیروهای مسلح در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی مسائل بازنشستگان نیروهای مسلح در کمیسیون اجتماعی مجلس
کد خبر: 549697
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۲۱:۳۳:۴۸

سیدکریم حسینی در تشریح جلسه امروز (شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امروز در رابطه با مسائل بازنشستگان نیروهای مسلح، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در جلسه کمیسیون حضور یافتند و گزارشاتی را ارائه کردند و در رابطه با این موضوعات هم به سوالات و دغدغه های نمایندگان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه نیز هیات رئیسه کانون بازنشستگان حضور داشتند که در رابطه با مشکلات خود موضوعاتی را مطرح کردند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: یکی از موضوعات دیگر که به شکل جدی مطرح و توسط نمایندگان عضو کمیسیون از مسئولین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح خواسته شد، بحث عدم پرداخت مستمری کامل دختران بازنشستگان بود که اعلام کردند طی مکاتبه ای که با ستاد نیروهای مسلح داشته اند منتظر جواب هستند و زمانی که جواب این مطلب را از ستاد گرفتند اعلام کنند.

حسینی در پایان گفت: مهمانان جلسه امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) کمیسیون اجتماعی رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و اعضای هیات رئیسه کانون بازنشستگان بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها