کد خبر: 541731
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۹:۵۲:۱۴
| |

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

​یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
کد خبر: 541731
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۹:۵۲:۱۴

روح الله تفکر آزاد در نوبت سوم جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

به گزارش ایسنا، فاطمه رحمانی و ۴۸ نماینده دیگر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در تشکیل جلسه ستاد ملی جمعیت. به همراه ۵۶ نماینده دیگر به وزیر امور اقتصاد و دارایی: چرا درباره ماده ۱۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر پرداخت‌ تسهیلات قرض الحسنه اقدامی صورت نگرفته است؟

مهدی عسگری به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: ضرورت تعیین تکلیف مشمول غایب سربازی و بازنگری، بهینه‌سازی، و به روزرسانی دوره سربازی و رفع موانع موجود. به همراه ۳۳ نماینده دیگر به وزیر کشور: لزوم تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها به ویژه در استان البرز.

علیرضا نظری، نماینده خمین و ۴۴ نماینده مجلس به وزیراقتصاد و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به حرفه پزشکی و پیراپزشکی مبنی بر نحوه پرداخت هزینه درمان. 

محمد صالح جوکار و ۵۰ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به کمبود روغن نباتی در بازار.

علی اکبر علیزاده برمی، نماینده دامغان به رئیس جمهور و وزیر دفاع: ضرورت اجباری شدن آموزش دفاع انفرادی برای نیروهای انتظامی و تجهیز آنها به سلاح سرد علاوه بر سلاح گرم.

جعفر قادری، نماینده شیراز به همراه ۲۰ نماینده دیگر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تسریع در حل مشکل تلفن همراه و اینترنت روستاهای شیراز. 

حسین حق‌وردی، نماینده شهریار به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تعدیل نرخ استفاده از اماکن ورزشی دولتی و فراهم شدن امکان استفاده بیشتر طبقات پایین جامعه از امکانات ورزشی دولتی. به وزیر میراث فرهنگی: لزوم توجه به سوء‌مدیریت و مشکلات زیاد نمایندگی‌های وزارت‌خانه در شهرستان‌های غرب استان تهران.

احسان ارکانی به رئیس جمهور و وزیر کشور: ضرورت ایجاد استان خراسان مرکزی به مرکزیت نیشابور. 

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت توقف سکوتنگاه‌های غیررسمی چابهار. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها