کد خبر: 549462
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۶:۳۵:۳۱
| |

نماینده مجلس:

روز جهانی قدس موعد اعلام حمایت از جبهه مقاومت است

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس در حقیقت روز اعلام حمایت مسلمانان جهان از جبهه مقاومت اسلامی و ابراز انزجار و نفرت از کفر و ظلم و استکبار جهانی است.

روز جهانی قدس موعد اعلام حمایت از جبهه مقاومت است
کد خبر: 549462
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۶:۳۵:۳۱

«علی علیزاده» روز جمعه در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس عجب‌شیر با بیان اینکه روز قدس از یادگارهای گرانقدر امام خمینی(ره) است، افزود: امروز ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط جهان با دهان روزه و در اوج وحدت، به ندای امام راحل(ره) لبیک گفتند و در حمایت عملی از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین شعار «القدس لنا» سر دادند.

وی تصریح کرد: غده سرطانی اسرائیل ۷۰ سال است که دست به ظلم و جنایت می‌زند و مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین را به خاک و خون می‌کشد لذا ملت‌های مسلمان جهان وظیفه ‌دارند تا از این مردم حمایت کنند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اسراییل با حمایت استکبار جهانی با مرتکب شدن به فجیع‌ترین جنایت‌ها در فلسطین، میلیون‌ها مسلمان را از خاک کشورشان آواره کرده است اما روزی خواهد رسید که آنان به خانه‌هایشان بر خواهند گشت.

وی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تأکید کرد: این راهپیمایی روز حماسه ملت ایران است و در این روز ملت با حضورشان قدرت و اقتدار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس عجب‌شیر در نماز جمعه این شهرستان نیز شرکت کردند و پس از اقامه نماز با سر دادن شعار «الله اکبر؛ خامنه‌ای رهبر»، بندهای قطعنامه قرائت‌شده را تایید کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها