برگزاری سومین نشست وزیر بهداشت با جمعی از سفرای خارجی و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی

​سومین نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جمعی از سفرای خارجی و نمایندگان سازمان های بین المللی در ایران در دفتر وزارتی برگزار شد.

برگزاری سومین نشست وزیر بهداشت با جمعی از سفرای خارجی و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی
کد خبر: 549062
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ۱۵:۱۴:۵۶

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت در این نشست گفت: تعدادی از سفرای خارجی و نمایندگی های سازمان های بین المللی مستقر در ایران خواستار دیدار با وزیر بهداشت به مناسبت سال جدید شمسی بودند، بنابراین این نشست در آستانه هفته سلامت برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین نیکنام در خصوص موضوعات مورد بحث و گفتگو در دو نشست پیشین و این نشست، اظهار داشت: عوامل اجتماعی موثر بر سلامت (sdh) که به تازگی فعالیت های جدیدی در خصوص آن در منطقه در حال انجام است، انتقال تجارب کشورها به هم در مهار کرونا و همچنین قدردانی از کمک های انسان دوستانه کشورها در اهدای واکسن، تجهیزات و ملزومات پزشکی به یکدیگر، موضوعات گفتگوها در این نشست است.

وی با اشاره به حضور سفیر کوبا در این نشست و تجربه همکاری مشترک ایران و کوبا در تولید واکسن خواستار انتقال تجارب و توسعه همکاری ها در جهت توسعه سلامت در منطقه و جهان شد. 

بنابر اعلام وبدا، به گفته دکتر نیکنام در این نشست علاوه بر نمایندگان آژانس های بین المللی همچون نماینده سازمان ملل متحد، سازمان بهداشت جهانی، نماینده یونیسف، سفرای کشورهای بلغارستان، کرواسی، کوبا، مجارستان، نیکاراگوئه، اسپانیا و ژاپن حضور دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها