کد خبر: 547853
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۷:۴۶:۱۰
| |

وزیر ورزش در جلسه کمیسیون فرهنگی حضور یافت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه این کمیسیون جهت پاسخگویی به پرسش تعدادی از نمایندگان گفت: برخی از نمایندگان پرسش کننده از توضیحات آقای سجادی قانع شدند و برخی دیگر نیز به او فرصت دادند تا به وعده‌هایی که مطرح کرده عمل کند.

وزیر ورزش در جلسه کمیسیون فرهنگی حضور یافت
کد خبر: 547853
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۷:۴۶:۱۰

مجید نصیرایی با اشاره به جزئیات جلسه ظهر دوشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: امروز طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار کمیسیون فرهنگی بود. در جلسه امروز نمایندگان پرسش‌هایی در حوزه فعالیت‌های این وزارتخانه درباره زیرساخت‌های ورزشی و سرانه ورزشی و همچنین توجه به مناطق محروم و اقدام اقدامات و رویکردهای این وزارتخانه در حوزه جوانان مطرح کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برخی از نمایندگان پرسش کننده از توضیحات آقای سجادی قانع شدند و برخی دیگر نیز به او فرصت دادند تا به وعده‌هایی که مطرح کرده عمل کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی همچنین با اشاره به توضیحات ارایه شده از سوی وزیر ورزش و جوانان در جلسه این کمیسیون خاطر نشان کرد: آقای سجادی توضیحاتی درباره وضعیت زیرساخت‌های ورزشی کشور ارائه و از انجام یک آمایش سرزمینی در حوزه ورزش در سطح کشور خبرداد و گفت که بر مبنای این آمایش انجام شده سرانه‌های ورزشی توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها