کد خبر: 543356
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۵:۴۵:۰۴
| |

وزیر ورزش:

اسرائیل کمیته‌ای برای جذب ورزشکاران ایرانی فعال کرد/ می‌خواهند ‌زمینه رویارویی مسقیم را فراهم کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر کمیته‌ای در رژیم صهیونیستی شکل گرفته که قصد دارد با جذب و به کارگیری ورزشکاران حتی از دیگر کشورها دیگر طوری برنامه‌ریزی کند تا زمینه رویارویی ورزشکاران ایرانی را با ورزشکاران دارای پرچم این رژیم فراهم کنند.

اسرائیل کمیته‌ای برای جذب ورزشکاران ایرانی فعال کرد/ می‌خواهند ‌زمینه رویارویی مسقیم را فراهم کنند
کد خبر: 543356
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۵:۴۵:۰۴

سید‌حمید سجادی روز سه شنبه در همایش "جهاد اکبر" ویژه برنامه روز جوان در مشهد اظهارداشت:امروز نزدیک به 40 هزار گروه جهادی در ایران فعالیت دارند و در قالب معاونت جوانان وزارت ورزش نیز 4 هزار سازمان مردم نهاد فعال و یا تقریبا نیمه فعال در حوزه جوانان وجود دارد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه منشور المپیک می‌گوید ورزش عاری از سیاست است، افزود: برخی از کشورها در رشته‌های ورزشی به تازگی در برابر ورزشکاران کشور روسیه موضع گرفتند این در حالی است که وقتی وزشکار ما حاضر به شرکت در مسابقه با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس نمی‌شود ما را تهدید می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز دنیا برنامه‌ریزی می‌کند تا عزت را از ورزشکاران جوان ایرانی بگیرد، بعضی می‌خواهند تغییری در رده بندی ارزش‌ها برای جوانان ایرانی اتفاق بیفتد تا اعتماد مردم از اداره کشور و مسئولان گرفته شود، آنها برای تحقیر کشورمان برنامه ریزی می‌کنند تا جوانان ما ترجیح دهند جای دیگری به جز وطن خود را برای زندگی انتخاب کند.

سجادی تصریح کرد: در حال حاضر کمیته‌ای در رژیم صهیونیستی شکل گرفته که قصد دارد با جذب و به کارگیری ورزشکاران حتی از دیگر کشورها دیگر طوری برنامه‌ریزی کند تا زمینه رویارویی ورزشکاران ایرانی را با ورزشکاران دارای پرچم این رژیم فراهم کنند و حتی ورزشکاران یاد شده را در قرعه ورزشی برابر ایران قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها