کد خبر: 547852
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۷:۴۴:۰۶
| |

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

عملکرد وزارت نیرو در موضوع آبرسانی مثبت بوده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق گزارش های وزارت نیرو موضوع آبرسانی تاکنون به خوبی انجام شده است از این رو کمیسیون عمران مجلس عملکرد وزارت نیرو در موضوع آبرسانی را مثبت ارزیابی کرده است.

عملکرد وزارت نیرو در موضوع آبرسانی مثبت بوده است
کد خبر: 547852
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۷:۴۴:۰۶

محمد رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز این کمیسیون اظهار داشت: مجلس یازدهم در بودجه سال ۱۴۰۰ و هم در بودجه سال ۱۴۰۱ نگاه ویژه‌ای به مسئله آبرسانی به روستاها و شهرهای مشکل آب داشت.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: امروز کمیسیون عمران جلسه ای با وزارت نیرو و شخص وزیر در رابطه با مسئله آبرسانی داشت و آقای محرابیان توضیحات و گزارش های خوبی درباره آبرسانی ارائه کردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: یک قرارگاه جهادی با همت نهادهای انقلابی و بسیج در وزارت نیرو تشکیل شده است تا این قرارگاه بتواند مشکلات آبرسانی روستاها و شهرهای را حل و فصل کند.

رضایی کوچی تصریح کرد: طبق گزارش های وزارت نیرو موضوع آبرسانی تاکنون به خوبی انجام شده است از این رو کمیسیون عمران مجلس عملکرد وزارت نیرو در موضوع آبرسانی را مثبت ارزیابی کرده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: همچنین یک جلسه مشترک دیگری با وزارت نیرو برگزار خواهیم کرد تا مصوبات و اقداماتی که تا کنون انجام شده است مورد ارزیابی و بررسی قرار بدهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها