کد خبر: 546523
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۲۰:۵۳:۴۶
| |

علم الهدی:

نتیجه همه بحرانها به نفع جبهه حق رقم خورده است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان انقلاب اسلامی اگرچه همواره تحت تأثیر تلاطم‌های سخت و بحران‌های شدید بوده اما درنهایت، نتیجه همه این آسیب‌ها به نفع جبهه حق رقم خورده است.

نتیجه همه بحرانها به نفع جبهه حق رقم خورده است
کد خبر: 546523
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۲۰:۵۳:۴۶

سید احمد علم الهدی روز شنبه با حضور در بیمارستان رضوی مشهد، با عیادت از محسن پاکدامن، روحانی مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، افزود: حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی نیز که به شهادت ۲ روحانی مجاهد انجامید، درنهایت نشانه و مظهر عظمت جامعه روحانیت شد و نمادی از فداکاری روحانیون در مواجه با جریان‌های باطل و انحرافی بود.

 به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سید احمد علم الهدی، وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند و برخلاف اباطیل رسانه‌های معاند، بیش از پیش دلبسته جایگاه روحانیت و مرجعیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این دیدار اظهار داشت: از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم که شهادت این دو عزیز و ضایعه ناشی از آن با مجاهدت‌های انقلابی طلاب و روحانیون سخت‌کوش و باانگیزه جبران شود.

یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم منور امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام دارایی نیز هفته گذشته بر اثر جراحات و صدمات وارده به شهادت رسید.

آیین تشییع اصلانی هجدهم فروردین با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و آیین تشییع شهید دارایی نیز نوزدهم فروردین برگزار شد و پیکر مطهر هر دو شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها