کد خبر: 546484
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۱۶:۵۵:۴۸
| |

بازداشت سارقان مسلح طلافروشی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقان مسلح سرقت نافرجام طلافروشی در ملایر طی ۳۰ دقیقه تلاش بی‌وقفه و موفق ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات با همکاری مردم شهرستان خبر داد.

بازداشت سارقان مسلح طلافروشی در ملایر
کد خبر: 546484
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۱۶:۵۵:۴۸

​احمد ساکی اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب مغازه طلافروشی در روز جاری که منجر به مجروح شدن فرد طلافروش شد، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی گفت: سارقان در حین سرقت به محض رویت خودروی گشت ماموران دچار رعب و وحشت شده  و با به جای گذاشتن سلاح جنگی و تعدادی فشنگ در محل سرقت با استفاده از شلوغی جمعیت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: بلافاصله تلاش برای دستگیری هر دو سارق با اجرای طرح مهار در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد و طی هماهنگی با دادستان، با همکاری مردم شهرستان و بکارگیری شگردهای فنی و پلیسی، سرانجام مخفیگاه هر دو سارق که برادر بودند تحت تعقیب شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس بوده و به مخلان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان اجازه جولان را نخواهیم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها