کد خبر: 546305
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۳:۵۲:۳۴
| |

عبدالملکی در نشست صمیمی بزرگان ورزش با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

ورزش مهمترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش است

نشست صمیمی بزرگان ورزش و رسانه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

ورزش مهمترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش است
کد خبر: 546305
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۳:۵۲:۳۴

برای اولین بار، نشست صمیمی بزرگان ورزش و رسانه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست صمیمانه که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از افتخار آفرینان المپیک و بزرگان ورزش و رسانه به بیان دیدگاه‌های خود و اهمیت ورزش های سلامت محور و استفاده از پتانسیل بالای ورزش کارگران پرداختند که مورد استقبال دکتر عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

حجت الله عبدالملکی با قدردانی از این نشست با تاکید بر اهمیت سلامت جامعه کار و تلاش گفت: بدون شک حضور بزرگان ورزش ایران در جمع خانواده بزرگ ورزش کارگری به رونق بیش از پیش ورزش های سلامت محور خواهد انجامید و اجازه می خواهم این قول را از شما بگیریم که در مجموعه های ورزشی کارکران حضور مداوم داشته باشید تا عامل انگیزشی برای جذب کارگران و خانواده های ایشان‌ به ورزش و تندرستی باشید. 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در وزارت مردم چهار ماموریت مهم و کلی را همزمان بر عهده داریم گفت: وزارت مردم در ۴ بخش کار مردم، رفاه مردم  ، آتیه مردم و اموال مردم به جامعه خدمات مهمی ارائه می کند که با احتساب جامعه ۴۰ میلیونی کارگران و خانواده های ایشان‌ نیمی از جمعیت کشورمان را شامل می شود بنابراین ماموریت بسیار مهمی بر عهده وزارت مردم قرار دارد.

 وی افزود: در بخش کار و کارگر ما به سلامت کارگران خیلی اهمیت می دهیم و یقینا هر چقدر سلامت کارگران و خانواده محترمشان بالا باشد جامعه ای بالنده و پرنشاط تر خواهیم داشت.

عبدالملکی افزود: یقینا ورزش مهمترین رکن سلامت کارگران است و بسیار  خوشحالم که شما قهرمانان المپیک و نخبگان ورزش کشور برای ورزش کارگران اهمیت قائل هستید و این مهم بخشی از دغدغه های شماست. 

عبدالملکی گفت: شما پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از امروز  سفیران ورزش کارگری هستید و می خواهم که این گردهم آیی ها انشالله تداوم داشته باشد.

پیش از سخنان دکتر عبدالملکی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت مردم در گزارشی از وضعیت ورزش کارگری گفت: 

فدراسیون ورزش کارگری سال ۹۱ تاسیس شد و امیدوارم در دهه دوم بتواند  قوی تر بادمحوریت توسعه سلامت محور به ایده هایمان که رکن اصلی اش نیروهای کارگری و خانواده هایشان هستند بپردازیم.

محمد چکشیان گفت: سمت و سوی مهم ما توسعه ورزش همگانی است و در این مسیر سندی سه ساله در حال تدوین داریم تا هدفمند و با برنامه حرکت کنیم.

چکشیان در پایان گفت: انشالله با حضور و کمک شما قهرمانان و بزرگان و ایده های خوب شما به اهدافمان می رسیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در بخشی از این مراسم گفت: به آقای عبدالملکی بابت کارگری در بخش همگانی است و وزارت ورزش در این بخش همه جوره در خدمت اداره کل ورزش کارکران است.

وی افزود: با حضور آقای تنها که از مدیران جهادی عرصه ورزش است  توقع جامعه از ورزش کارگری بسیار  بالاست است و همه باید کمک کنیم تا ورزش های سلامت محور در جامعه کارگری نهادینه شود و با اشتیاقی که در این مجموعه می بینم و علاقمندی آقای وزیر یقینا آینده خوبی در انتظار سلامت  کارگران خواهد بود.

در این نشست همچنین نام آوران ورزش ایران مثل محمد نصیری، حسین رضا زاده، ذبیح اله پورشیب، شهرام هروی، کوروش باقری، هوشنگ نصیرزاده حضور داشتند که مرتضی فنونی زاده از پیشکسوتان فوتبال، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، غلامحسین زمان آبادی و غلامعلی پیر ایرانی پیشکسوتان رسانه، محمد انصاری ملی پوش سابق باشگاه پرسپولیس و ابراهیم شکوری دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال پیشنهاداتی در جهت توسعه و تعمیم وررش کارگری ارائه کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها