کد خبر: 545980
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۷:۰۳:۲۸
| |

سخنگوی کمیسیون امور داخلی:

کمیسیون شوراها با جدیت موضوع حادثه مشهد را پیگیری می‌کند

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه در حادثه مشهد مشخصاً در حق بانوان اجحاف روشنی صورت گرفت گفت: در این حادثه سوءمدیریت جدی اتفاق افتاده و مدیریت ورزش کشور نتوانست تدبیر لازم را داشته باشد.

کمیسیون شوراها با جدیت موضوع حادثه مشهد را پیگیری می‌کند
کد خبر: 545980
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۷:۰۳:۲۸

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش که با دستور کار بررسی حواشی بازی ایران و لبنان برگزار شد، گفت: موضوع مورد اشاره با حضور وزیر ورزش، معاون وزیر کشور، نماینده ای از ناجا و رئیس و برخی مدیران فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون خیلی صریح سوالات و ابهامات خود را از اعضای فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش پرسیدند و در نهایت آنچه که از نظر کمیسیون در جلسه احراز شد این بود که سوءمدیریت جدی در این حادثه اتفاق افتاده و مدیریت ورزش در کشور در مواجهه با این موضوع نتوانست تدبیر لازم را داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: در این حادثه مشخصا در حق بانوانی که قصد ورود به ورزشگاه داشتند اجحاف روشنی صورت گرفت و حتما گزارش کمیسیون به شکل منطقی و دقیق و به دور از شنابزدگی اما با دغدغه و وسواس جهت ارائه در صحن ارائه خواهد شد.

نجابت خاطرنشان کرد: آنچه که روشن شد این بود که حدود 4 هزار نفر بیش از ظرفیتی که توافقی که مسئولان برگزاری مسابقه با ستاد ملی کرونا داشتند، وارد ورزشگاه شده بودند که البته این تعداد به غیر آن دسته از افرادی بودند که بدون بلیت وارد ورزشگاه شده بودند که این مسئله واقعا در شان فوتبال و مدیریت کشور نیست.

وی درباره شناسایی و برخورد با خاطیان این حادثه گفت: از آنجا که مقرر شد تا کمیسیون شوراها 48 ساعت به دستگاه های مربوطه جهت ارائه گزارش کتبی درباره حواشی بازی ایران و لبنان به کمیسیون مهلت دهد، در شرایط فعلی اظهارنظر درباره خاطیان این حادثه سنجیده نیست ولی در هر حال ما با وسواس و جدیت این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها