کد خبر: 545924
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۲:۳۴:۳۱
| |

احمد وحیدی، وزیر کشور:

مسئولان مشهد 4هزار بلیط خارج از سیستم برای فوتبال ایران و لبنان توزیع کردند

در ورزشگاه مشهد بسترهای حضور زنان مهیا نیست

احمد وحیدی در پاسخ به سوالی درمورد اتفاقات ورزشگاه مشهد گفت: ابتدا بحث عدم حضور تماشاچی برای بازی مطرح بود ولی بعد مجوز برای حدود 10هزار نفر صادر شد ولی تعداد حدود 4هزار بلیط خارج از سیستم بلیط فروشی توسط مسئولان مشهدی توزیع شد.

مسئولان مشهد 4هزار بلیط خارج از سیستم برای فوتبال ایران و لبنان توزیع کردند
کد خبر: 545924
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ۱۲:۳۴:۳۱

احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه قرارگاه کرونا را برقرار کردیم و گزارشی از آنچه در دو هفته گذشته انجام شده بود ارائه شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه با افزایش 53درصدی سفرها مواجه بودیم که بر اساس گزارشات راهور 23درصد کاهش تلفات را داشتیم، گفت: همه ضمن تشکر از همکاری های خوب مردم در خصوص رعایت اصول پیشگیری از کرونا در مجموع رعایت پروتکلها را خوب گزارش می دادند و گزارش وزارت بهداشت هم حاکی از روند کاهشی بیماری بود.

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با رعایت شیوه نامه ها باید ادامه یابد

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با رعایت شیوه نامه ها باید ادامه یابد، گفت: بحث سویه های جدید کرونا که در برخی کشورهای اروپایی هست مورد بررسی قرار گرفت و این حساسیت نسبت به این کشورها هست ولی فعلا محدودیتی برای رفت و آمد به این کشورها درنظر گرفته نشد.

مسئولان مشهدی 4هزار بلیط خارج از سیستم برای فوتبال ایران و لبنان توزیع کردند

وحیدی در پاسخ به سوالی درمورد اتفاقات ورزشگاه مشهد گفت: بعد از اینکه فدراسیون مسابقه را در مشهد قرار داده بود، ابتدا بحث نبودن تماشاچی بود ولی بعد مجوز برای 30 تا 40درصد ظرفیت ورزشگاه، یعنی حدود 10 هزار نفر صادر شد که فقط تعداد حدود 4 هزار بلیط خارج از سیستم بلیط فروشی توسط مسئولان مشهدی توزیع شده بود.

وزیر کشور درمورد ورود بانوان به ورزشگاه، گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه باید بسترهایی ایجاد شود که در ورزشگاه آزادی این بسترها هست ولی در ورزشگاه مشهد این بسترها مهیا نیست. به همین منطور با وزیر ورزش صحبت شد که بازی از مشهد به تهران بیاید و وزارت ورزش هم با فدراسیون فوتبال صحبت کرد ولی فدراسیون اعلام کرد که این امر ممکن نیست چون مکان برگزاری به AFC اعلام شده و تیم لبنانی هم در مشهد حضور دارد.

وی با بیان اینکه برای بازی ایران و لبنان حضور بانوان را نداشتیم و بنا به فروش بلیط به بانوان نبود، گفت: اختلال در سامانه فروش بلیط ایجاد شده بود و 9 خانم بلیط تهیه کرده بودند ولی بعد از بررسی ها مشخص شد آن 9بلیط برای آقایان صادر شده و در اختیار بانوان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها