کد خبر: 545361
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ۱۲:۵۷:۳۰
| |

با استناد به آمار معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی:

سفر بیش از ۱۰ میلیون نفر در دو هفته گذشته

با استناد به آمار معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین امسال در مجموع ۱۰ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۱۴ نفر سفر کرده‌اند.

سفر بیش از ۱۰ میلیون نفر در دو هفته گذشته
کد خبر: 545361
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۲ ۱۲:۵۷:۳۰

 امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه  و شهرسازی  آخرین آمار سفرهای نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ را در بخش‌های جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، وی گفت: بر اساس آمار ارائه شده طی این مدت چهار میلیون و ۶۷۴ هزار و ۷۴۹ نفر مسافر در ۴۷۵ هزار و ۲۱۵ سفر جاده‌ای سفر کرده اند.

براساس این گزارش در بخش ریلی نیز طی مدت زمان یادشده، در دو هزار و ۹۲۳ سفر ریلی یک میلیون و ۸۴ هزار و ۸۱ نفر جابه‌جا شدند.

به گفته غفاری، این آمار در بخش هوایی داخلی و بین‌المللی شامل یک میلیون و ۹۶۳ هزار و ۸۰۲ نفر است و نشست و برخاست هوایی نیز در بخش داخلی و بین‌المللی ۱۵ هزار و ۹۳۳ فروند گزارش شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در بخش دریایی، آمار ورود و خروج مسافران دریایی دو میلیون و ۵۹۵ هزار و ۲۳۲ نفر، ورود و خروج گردشگر دریایی یک میلیون و ۹۵۴ هزار و ۷۲ نفر، ورود و خروج شناور مسافری ۲۲ هزار و ۷۸۴ فروند و ورود و خروج شناور تفریحی نیز ۲۱۰ هزار و ۲۷۸ فروند ثبت شده است.

وی اعلام کرد: در طول دو هفته گذشته ۲۹۰ فقره تصادف منجر به فوت و سه هزار و ۵۴۳ فقره تصادف منجر به جرح ثبت شده است و متاسفانه ۴۱۰ نفر نیز سر صحنه تصادف فوت کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها