کد خبر: 544074
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۰۹:۰۵:۳۰
| |

کشف بیش از یک هزار و ۴۰۰ دام قاچاق در «مهران»

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ راس دام قاچاق در طول سال جاری در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از یک هزار و ۴۰۰ دام قاچاق در «مهران»
کد خبر: 544074
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۰۹:۰۵:۳۰

سرهنگ سروش اصل‌مرز فرمانده انتظامی شهرستان مهران صبح امروز گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان مهران طرح برخورد با قاچاق کالا و احشام به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: در طول سال جاری بیش از یک هزار و ۴۱۴ راس گوسفند از قاچاقچیان احشام کشف شد.

این مسئول انتظامی در ادامه به تشریح برخی از اقدامات شاخص در شهرستان مهران پرداخت و گفت: در سال جاری شاهد افزایش کشفیات ۲۹ درصدی سرقت بوده‌ایم که این روند موجب رضایت مندی شهروندان مهرانی شده است.

وی همچنین افزایش ۱۶ درصدی کشفیات مواد مخدر را از دیگر اقدامات ارزنده پلیس خواند و تصریح کرد: مواد مخدر پدیده شوم و خطرناکی است که باعث از هم پاشیدن کانون خانواده‌ها شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان مهران برخورده پلیس با سوداگران مرگ را مصداق بارز نهی از منکر خواند و اظهار داشت: پلیس با سوداگران مرگ که هدفشان به تباهی کشیدن جوانان این مرز و بوم است با قاطعیت برخورد می‌کند.

وی کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سال جاری را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان خواند و بیان داشت: پلیس با ایجاد تورهای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف این محموله سوخت قاچاق در سطح شهرستان شده است.

این مسئول انتظامی با تاکید بر مقابله با ورود مواد محترقه غیرمجاز به شهرستان در ایام پایانی سال گفت: در طول سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در راستای مقابله با ورود مواد محترقه شاهد افزایش ۲۵ درصدی کشفیات بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران یکی از تمهیدات ویژه پلیس برای ایام پایانی سال ممانعت از ورود مواد محترقه به شهرستان خواند و اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی شهرستان ضمن بازدید از صنوف با عرضه کنندگان مواد محترقه غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

سرهنگ اصل مرز کاهش ۲۷ درصدی تصادفات برون شهری را نتیجه همکاری رانندگان و همشهریان با مجموعه پلیس خواند و گفت: خوشبختانه در سال جاری با تدوین برنامه‌های هدفمند و حضور فعال کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میزان تصادف‌های فوتی، جرحی و خسارتی نیز ۲ درصد کاهش یافته است.

این مسوول انتظامی در ادامه اظهار داشت: شهرستان مهران یکی از مقاصد گردشگری مذهبی بوده و همواره میزبان کاروان‌های راهیان نور از اقصی نقاط کشور است، لذا می‌طلبد که مسافران و مهمانان نوروزی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداقل هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند. 

وی در پایان از همه هموطنان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیسی،پلیس را در ناکام گذاشتن سارقان و مجرمان یاری رسانده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به خادمان خود در مجموعه انتظامی شهرستان مهران گزارش دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها