فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کردک

استقرار پلیس امنیت اقتصادی در میدان میوه و تره بار

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که پلیس نظارت جدی بر هرگونه اقدام مجرمانه نظیر احتکار و رفتارهای سودجویانه در بازار شب عید داشته و با این موارد برخورد می‌کند.

استقرار پلیس امنیت اقتصادی در میدان میوه و تره بار
کد خبر: 543802
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ۰۹:۱۹:۲۸

سردار حسین رحیمی،فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره نظارت پلیس بر بازار شب عید و برخورد با موارد مجرمانه نظیر احتکار، گران فروشی، قاچاق و ... اظهارکرد: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بر دو موضوع احتکار و قاچاق کالا تمرکز ویژه‌ای داشته و اقدامات خود برای بازار شب عید را از چندین هفته قبل آغاز کرده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پلیس بر تردد خودروهای شوتی نیز نظارت ویژه دارد، گفت: اخیرا ما چندین گروه خودروهای شوتی را که اقدام به حمل اقلام قاچاق کرده بودند، شناسایی و توقیف کردیم و همچنین با اقدامات پلیسی انبارهایی را که این افراد اقلام قاچاق را در آن دپو کرده بودند، مورد شناسایی قرار دادیم، برخورد با خودروهای شوتی جزو اولویت های پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد نظارت بر بازار شب عید و احتمال احتکار برخی از کالاهای اساسی در این ایام نیز گفت:در مورد میوه شب عید و اقلام و کلاهای شب عید نیز پلیس از مدت ها قبل نظارت خود را تشدید کرده و حتی یکی از واحدهای پلیس امنیت اقتثادی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران مستقر شده تا با هرگونه اقدامات مجرمانه و فرصت طلبانه اعم از احتکار و هرآنچه که موجب اخلال در بازار می شود، برخورد کند.

رحیمی ادامه داد: استقرار و اقدامات ماموران برای نظارت بر این فضا همنچان ادامه خواهد داشت و پلیس اجازه نمی دهد که افراد سودجو بخواهند با سواستفاده از این ایام سبب آزار و اذیت شهروندان شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها