کد خبر: 543728
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۱۱:۳۴:۲۵
| |

ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در مسیر ورودی محور کندوان از کرج به سمت شمال سنگین و در محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال
کد خبر: 543728
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۱۱:۳۴:۲۵

یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر ورودی محور کندوان از کرج به سمت شمال سنگین و در محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

به گزارش فارس، وی افزود: تردد خودروها در محور سوادکوه پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه یک لاین محور کندوان از مسیر کرج به شمال باز است و محدوده شمال به سمت کرج به‌دلیل رانش درحال بهسازی است، اضافه کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر جریان دارد.

این مسؤول با هشدار نسبت به احتمال ریزش و رانش به‌ویژه در کوهستان‌های شمال، خاطرنشان کرد: موضوع مهم پرهیز از توقف‌های غیرضروری در محورهای شمال است که ضرورت دارد به این توصیه مهم توجه شود.

جهان‌تاب یادآور شد: باتوجه به شرایط جوی و بارش‌ها در گردنه‌های شمال شاهد کاهش دید هستیم که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که به‌عنوان تخلف مشاهده می‌شود تردد خودروها در زمان ترافیک از شانه خاکی جاده است که رانندگان باید بدانند شانه خاکی جاده برای سرعت و سبقت غیرمجاز نیست و درصورت مشاهده خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، گفت: توجه به توصیه‌ها سلامت رانندگان را رقم خواهد زد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها