ترافیک فوق سنگین در انتظار در محورهای شمالی کشور

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اگر همه مسافرانی که طی روزهای اخیر وارد محورهای شمال شدند برای فردا قصد بازگشت داشته باشند ترافیک فوق سنگینی در محورهای شمال خواهیم داشت.

ترافیک فوق سنگین در انتظار در محورهای شمالی کشور
کد خبر: 269145
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۰۹:۲۷:۵۴

اعتمادآنلاین| علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر از لحاظ ترافیکی تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران و بارش خفیف برف در ارتفاعات محورهای مازندران هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حضور ماموران پلیس راه در قالب طرح زمستانه در محورهای کوهستانی استان، تصریح کرد: احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در این ایام و زمان بارندگی افزایش می‌یابد که ضرورت دارد رانندگان باتوجه به توصیه‌ها و هشدارها در محورهای استان تردد کنند.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی براساس برنامه در محورهای مازندران درحال اجرا است، گفت: تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مودسوختی و فاسدشدنی در محور هراز ممنوع اعلام شده و این محدودیت تا ساعت 24 امشب ادامه دارد و روز دوشنبه از ساعت 6 تا 24 روز سه‌شنبه ساعت 6 تا 12 در دستور کار قرار دارد.

قدمی با اعلام اینکه محور هراز فردا یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از این محور ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: همچنین محدودیت یک‌طرفه محور کندوان نیز باتوجه به بازگشت مسافران در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز دوشنبه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول با تأکید بر اینکه مدیریت زمان برگشت مهم است، خاطرنشان کرد: اگر همه مسافرانی که طی روزهای اخیر وارد محورهای شمال شدند برای فردا قصد بازگشت داشته باشند ترافیک فوق سنگینی در محورهای شمال خواهیم داشت.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان مازندران است که ضرورت دارد مسافران قبل از تردد وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها