کد خبر: 543258
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۶:۰۵
| |

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد:

اولویت برخورد با دانه درشت‌ها در اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اجرای حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ برای مجموعه تجاری پالادیوم، گفت: در اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ برخورد با دانه درشت‌ها باید در اولویت قرار بگیرد.

اولویت برخورد با دانه درشت‌ها در اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰
کد خبر: 543258
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۰:۳۶:۰۵

اقراریان در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: باید از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در این ایام تقدیر و تشکر کنم، تشکر ویژه‌ای بابت اقداماتی که مجموعه وزارت اطلاعات در مرزهای شرقی و همچنین مجموعه اطلاعات سپاه در خنثی سازی توطئه‌ها در تاسیسات هسته‌ای داشتند، داشته باشیم. بی تردید برای امنیتی که امروز پایتخت ام القرای اسلام از آن برخوردار است باید از این نیروها قدردانی کنیم.

به گزارش ایسنا، این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به احکام صادره توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اشاره کرد و افزود: باید از اهتمام و پیگیری شهردار منطقه یک تهران که با همکاری دستگاه قضایی و مجموعه ناجا بخشی از حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ برای مجموعه تجاری پالادیوم را  اجرایی کرد، تشکر کنیم.                            

وی تاکید کرد:‌ تجربه این اقدام و اقدام مشابه در منطقه ۵ نشان داد اگر توسط احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ با تخلف برخورد شود، باید در ابتدا اولویت شهرداری برخورد با دانه درشت‌ها باشد و این کار در دوره مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفته. تا افراد دانه درشتی که فکر می‌کنند برخی از ارتباط‌های آنها باعث می‌شود که در امان باشند این تفکر را کنار بگذارند. امیدوارم این برخوردها الگو قرار بگیرد به ویژه در برخورد با دانه درشت‌ها.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها