کد خبر: 536859
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۱:۵۵
| |

اقراریان، عضو شورای شهر :

آزادی سازی حریم را به تهران تسری دهید

عضو شورای شهر تهران از شهرداری درخواست کرد گزارشی از اقداماتش در حوزه مقابله با اقدامات غیرقانونی حریم شهر تهران ارائه کنند تا با استفاده از بستر رسانه ها موضوع آزادسازی حریم شهر تهران دنبال شود.

آزادی سازی حریم را به تهران تسری دهید
کد خبر: 536859
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۰۹:۴۱:۵۵

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به تعبیر رهبری که مبارزه با فساد را به عنوان جهاد نام می برند، گفت: قوه قضاییه در آزادسازی حریم دریا و رودخانه ها به شکل مطلوبی وارد شده و لازم است مدیریت شهری تهران هم این مساله را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش فارس، وی اظهار امیدواری کرد که این مسیر آزادسازی تسری پیدا کند به حریم شهر تهران برسد.

اقراریان از زاکانی خواست با توجه به بازخورد بسیار خوبی که این آزادسازی حریم در میان مردم داشته و بارقه امیدی را برای مبارزه با فساد و تخلف دیده ایم، به این مساله توجه ویژه کند.

وی با اشاره به بازدیدی که از حریم تهران وتخلفات این محدوده که توسط دستگاه ها اتفاق می افتد، داشته است، ابراز داشت: پیش قدم شدن قوه قضاییه برای آزادسازی حریم دریا نشان داد ما نقص قوانین نداریم و باید تسری این مساله برای حریم شهر تهران  مورد توجه قرار گیرد چون حریم تهران با این جمعیت چند میلیونی مساله مهمی است.

این عضو شورای شهر درخواست کرد: شهرداری گزارشی را از اقداماتی که در حوزه مقابله با اقدامات غیرقانونی حریم شهر تهران ارائه کنند تا با استفاده از بستر رسانه ها موضوع حریم شهر تهران ر ا دنبال کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها