کد خبر: 542559
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۶:۵۲:۴۵
| |

حسینی:

دولت به دل مشکلات می رود

​معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت در دل مشکلات رفته و مسائل را بررسی و حل خواهد کرد.

دولت به دل مشکلات می رود
کد خبر: 542559
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۶:۵۲:۴۵

سید محمد حسینی در سخنرانی خود در نماز جمعه امروز شهرستان سواد کوه شمالی با بیان این که امروز توفیق شد در خدمت شما بوده و سلام گرم رئیس جمهور محترم را ابلاغ کنم، اظهار کرد: وزرا و معاونان رییس جمهور در جای جای استان مازندران پراکنده شده تا تمام مشکلات دیده شود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: مدیریت جهادی در دولت مشهود است و مدیران دولت شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی را الگو قرار داده اند، این دولت یک دولت تحول گرا است، کشور ظرفیت های بیشتری دارد و بیش از این می تواند به مردم خدمت کند. پدافند ، ماهواره و بسیاری از صنایع به روز در کشور عملیاتی شده است.

حسینی اضافه کرد: دولت در دل مشکلات رفته و مسائل را بررسی و حل خواهد کرد، معجزه انقلاب اسلامی خودباوری و اعتماد به نفس بوده و ایران اسلامی در برابر قدرت های جهانی ایستادگی کرده است.

حسینی تاکید کرد: متاسفانه در سال های اخیر رخوتی ایجاد شده که حتی پایبندان به انقلاب در برخی امور مردد شده بودند که در دولت جدید این امیدها دوباره زنده شد.

وی گفت: شهرستان های سوادکوه و سواد کوه شمالی را از نزدیک مشاهده و مشکلات و ظرفیت های آنان را نزدیک و با حضور کارشناسان بررسی کردیم.

معاونان پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در سند تحول دولت راهکارهای عینی برای برون رفت از شرایط فعلی دیده شده اما نیاز به همدلی و اراده جمعی بین دولت و ملت دارد، انقلاب و جنگ نیز با همین روش پیروز شد ان شالله در گام دوم انقلاب شاهد همین اراده باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در استان مازندران صنعت گردشگری، کشاورزی و موانع تولید بررسی می شود و دولت  روند را تسریع کرده و معطلی برای احیا مشاغل نخواهیم داشت ، نیروهای بومی نیز باید به کار گرفته شود و این خواست اصلی رئیس جمهور است که در نهایت شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها