سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور عنوان کرد:

ضعف اطلاع‌رسانی از مشکلات چهار ماه نخست دولت سیزدهم

معاون امور مجلس رییس جمهور، ضعف اطلاع‌رسانی را از مشکلات چهار ماه نخست دولت سیزدهم بیان کرد.

ضعف اطلاع‌رسانی از مشکلات چهار ماه نخست دولت سیزدهم
کد خبر: 527453
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۲:۱۱:۴۰

سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رییس جمهور روز شنبه در دیدار با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، از تشکیل برخی نشست شوراها پس از ۱۰ سال با حضور رییس جمهوری خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور فقط به برگزاری نشست بسنده نمی‌کنند، بلکه همواره با تقسیم کار پیگیر مربوط به اجرای مصوبه‌های این نشست‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه دولت تلاش دارد به رغم محدودیت های بودجه، از موضوع علم و فرهنگ غفلت نشود، اظهار کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ تلاش شده بودجه‌های جاری کاسته شود تا بیشتر به کارهای زیربنایی و پایه‌ای در کشور پرداخته شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اظهار کرد: در بودجه سال آینده به مدیران سطوح بالا و استانداران اختیارهایی داده شده که البته باید پاسخگو نیز باشند، چون پیشتر به علت محدودیت بودجه دست آنها باز نبود.

وی با اشاره به تغییراتی مهمی که در بودجه سال ۱۴۰۱ شکل گرفته است، ابراز امیدواری کرد این بودجه در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد. هم اکنون منابع ارزی و فروش نفت بهتر شده و هرچه پیشتر می‌رویم شرایط بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به ازدیاد انتظارها و توقع‌ها، گفت: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح های بزرگ متعددی را برای حوزه انتخابیه خود تعریف می‌کنند که اجرای آنها باید برای بر اساس اولویت ها و منابع در سطوح کوتاه مدت و میان مدت نیاز به برنامه ریزی دارد، البته نماینده‌ها به دلیل مشکلات مردم پیگیر هستند.

معاون امور مجلس رییس جمهور ادامه داد: همراهی موجود که هم اکنون بین سه قوه و دیگر نهادها و دستگاه‌ها وجود دارد را باید مغتنم دانست و از آن بهره برد، چون اگر قرار است تحولی در کشور به نفع مردم ایجاد شود اکنون وقت آن است.

وی در خصوص سفرهای استانی رییس جمهور نیز توضیح داد: این سفرها اکنون ۲ هفته یکبار با نظم خاصی انجام می‌شود، پیش از سفر با نمایندگان و مسوولان استانی نشست‌هایی با حضور معاون اجرایی برگزار و مشکلات رصد و احصا می‌شود. اولویت دولت هم تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ضروری است.

حسینی ضعف اطلاع‌رسانی را از مشکلات چهار ماه نخست دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: مطالب خوب تبیین و پوشش خبری داده نمی‌شد، اما با سازوکار جدید مردم در جریان خدمت رسانی ها قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها