کد خبر: 540327
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۱۸:۵۸:۲۶
| |

کشف زمین‌خواری 500 میلیارد ریالی در فریدون‌شهر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف زمین‌خواری 43 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان فریدونشهر و رفع تصرف آن با پیگیری و تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

کشف زمین‌خواری 500 میلیارد ریالی در فریدون‌شهر
کد خبر: 540327
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۱۸:۵۸:۲۶

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدون‌شهر با رصد هوشمندانه خود دریافتند فردی از اهالی و ساکنان یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به تصرف ۴۳ هکتار از اراضی دولتی و انجام کشت و زرع در آن کرده است.

​به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ارزش این قطعه زمین را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی از محل بازدید کردند که در بررسی‌های میدانی صورت گرفته تصرف غیر قانونی زمین مذکور توسط کارشناسان اداره مربوطه نیز مورد تائید قرار گرفت.

میرحیدری خاطر نشان کرد: در ادامه با پیگیری و تلاش‌های ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدون‌شهر و نماینده حقوقی سازمان شاکی، متهم متعهد به جبران خسارت وارده و رفع تصرف این زمین و اعاده آن به حالت سابق شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در نهایت پرونده این زمین خواری پس از تکمیل شدن برای انجام مراحل قانونی و تصمیمات لازم به مرجع قضائی ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار به کسانی که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز اقدام به تصرف اراضی ملی و دولتی می کنند در خصوص مشخص کردن زمین های متعلق به سازمان ها و ادارات هم تاکید کرد و گفت: با اجرای هرچه سریع تر طرح کاداستر قلمرو اراضی سازمان ها مشخص شده و جلوی بسیاری از زمین خواری ها و حتی برخی از کلاهبرداری ها گرفته می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها