کد خبر: 535078
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۲۰:۲۰:۱۱
| |

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد:

کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان از کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در چهار عملیات پلیسی این استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کرمان
کد خبر: 535078
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۲۰:۲۰:۱۱

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به کشف یک محموله مواد مخدر افزود: مأموران انتظامی بخش راین هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: راننده خودرو به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کرد که با عکس العمل سریع مأموران و استفاده از قانون به کارگیری سلاح به لاستیک خودرو شلیک کردند که پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۶۰۹ کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی گفت: در ادامه یک دستگاه پژو پارس که راه پاک کن مواد بود به همراه راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پلیس قلعه گنج نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان ۴۰۵ کیلو و ۸۰۵ گرم تریاک دپو شده در یک منزل روستایی را کشف کرد.

سردار ناظری همچنین از کشف ۱۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه لندکروز در عملیات مأموران یگان تکاوری بم و دستگیری یک متهم خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان از هوشیاری تکاوران یگان ۱۱۶ کهنوج و کشف ۱۰۴ کیلو و ۶۵۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دستگیری یک متهم خبر داد.

سردار ناظری با اشاره به کشف یک تن و ۲۶۸ کیلو تریاک و هروئین در این چهار عملیات که با دستگیری چهار متهم و توقیف چهار خودرو نیز همراه بود، از عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر گفت و تاکید کرد: مأموران پلیس با هوشیاری و دقت نظر، اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهند داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها