کد خبر: 539696
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۷:۵۵:۳۵
| |

استاندار گیلان:

فضای سبز تغییر کاربری نشود/ ارزیابی مدیران با قانون هوای پاک

استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه فضای سبز تغییر کاربری نشود، گفت: متولیان در استانداری و شهرداری ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

فضای سبز تغییر کاربری نشود/ ارزیابی مدیران با قانون هوای پاک
کد خبر: 539696
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۷:۵۵:۳۵

اسدالله عباسی در کارگروه هوای پاک استان گیلان، با انتقاد از عدم حضور نماینده شهرداری رشت در این جلسه برای ارائه گزارش اظهار کرد: جلسات هوای پاک و نظیر این جلسات که با سلامت مردم ارتباط دارد، آنقدر مهم است که شخصا حضور پیدا می کنم.

وی با بیان اینکه مسائل رشت مربوط به اینک یا سه ماه و چند سال اخیر نیست، افزود: طی چند سال اخیر آنچه از شهرداری و شورای شهر مشاهده می شود حاکی از رفتارها و مسائلی است که البته فعلا سکوت کرده‌ام.

استاندار گیلان ادامه داد: شهرداری رشت به عنوان متولی شهری که کلانشهر است، درخصوص اجرای فضای سبز، عدم تغییر کاربری فضای سبز شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، اسقاط تاکسی های فرسوده، توسعه مسیر دوچرخه رانی و راه اندازی ایستگاه لحظه ای هوا و سنجش آلودگی، قرار بود گزارش ارائه کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه همه دستگاه های متولی باید اهمیت این جلسات را بدانند، اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه جلسات آشنایی و ابلاغ مسئولیت مدیران است تا وظیفه خود را دریافت کنند و در جلسه بعد گام هایی را که برداشته اند، ارائه دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فضای سبز تغییر کاربری نشود، گفت: متولیان در استانداری و شهرداری ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

عباسی، با بیان اینکه ارزیابی مدیران در راستای اجرای قانون هوای پاک مدنظر خواهد بود، گفت: سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و همه باید به این مهم توجه داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها