کد خبر: 520486
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۰:۴۹:۵۲
| |

در بازدید استاندار گیلان از چند واحد صنعتی شهرستان صومعه سرا:

حفظ و توسعه ظرفیت های صنعتی استان، راهبرد اصلی سازمان صمت

اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه رئیس سازمان صمت گیلان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی استان از چند واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی صومعه سرا بازدید نموده و به صورت میدانی به مشکلات این واحدها رسیدگی شد.

حفظ و توسعه ظرفیت های صنعتی استان، راهبرد اصلی سازمان صمت
کد خبر: 520486
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۰:۴۹:۵۲

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه رئیس سازمان صمت گیلان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی استان از چند واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی صومعه سرا بازدید نموده و به صورت میدانی به مشکلات این واحدها رسیدگی شد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در عرصه پشتیبانی از تولید و مانع زدایی در استان گیلان می‌توانیم با تعامل و حمایت های بخش دولتی و پشتکار واحدهای خصوصی شاهد رونق روزافزون تولید و اشتغال در استان باشیم.


دکتر فرهاد دلق پوش حفظ و توسعه ظرفیت های صنعتی استان را راهبرد اصلی سازمان صمت عنوان و بیان کرد: گیلان با بیش از دو هزار و 900 واحد صنعتی دارای پتانسیل‌های زیادی در حوزه تولید و تجارت دارد که با بهره مندی بهینه از پتانسیل‌های موجود می توان فضای مطلوبی را برای پیشرفت صنعتی استان با تکیه بر توان داخلی رقم زد.


گفتنی است صبح امروز از 4 واحد صنعتی گیلان نظیر؛ صنایع ابریشم گیلان، شرکت پترو آراد تیلار، شرکت کارتن کار، شرکت فراوری سبوس کندوج مستقر در شهرک صنعتی صومعه سرا بازدید بعمل آمد و هر یک از مدیران به بیان مشکلات خود پرداختند و راهکارهای مناسب آن نیز اتخاذ گردید.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها