کد خبر: 539384
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۲:۵۸:۳۰
| |

چمران، رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد:

استفاده تاکسیرانی از سامانه متمرکز تا۶ماه آینده/به وضعیت آتش نشانان در دوره‌های قبل رسیدگی نشد

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اعتراض کارکنان آتش نشانی گفت: در دوره گذشته به وضعیت آتش نشانان رسیدگی نشده و نباید فشارشان را به این شورا بیاورند ما براساس مصوبه حقوق و مزایایشان را اصلاح کرده‌ایم.

استفاده تاکسیرانی از سامانه متمرکز تا۶ماه آینده/به وضعیت آتش نشانان در دوره‌های قبل رسیدگی نشد
کد خبر: 539384
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ۱۲:۵۸:۳۰

 مهدی چمران در پایان جلسه امروز شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام جلسه علنی امروز شورای شهر تهران به تعیین نرخ تاکسی و مسائل مرتبط با تاکسیرانی صرف شد، گفت: ان‌شاءالله تا ۶ ماه آینده به صورت قطعی تاکسیرانی از یک سامانه متمرکز استفاده می‌کند تا بر اساس پیمایش و ترافیک هم نرخ و کرایه مشخص شود و هم نحوه پرداخت الکترونیک باشد. 

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه طبق اعلام فرمانداری به طور کلی ۲۵ درصد افزایش نرخ کرایه ها باید مصوب می شد، افزود: البته تاکسی های خطی مطابق جدول معین ۲۵ درصد تا حداکثر ۳۵ درصد می توانند افزایش کرایه داشته باشند و برای سرویس مدارس هم مثل سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی در نظر گرفته شد. 

وی با بیان اینکه  در بحث تبلیغات تاکسی ها پیشنهاد شد براساس مصوبه شورای عالی ترافیک عمل شود تا سهم سازمان تاکسیرانی، پلیس و صاحب تاکسی رعایت شود، گفت: کرایه حمل و نقل شبانه هم ۲۰ درصد افزایشی پیشنهاد شده بود که به تصویب رسید. همچنین پیشنهاداتی به شهرداری تهران داده شده که  با توجه به دسترسی هایی که به دستگاههای دولتی دارند اگر می توانند فراتر از تعاونی های موجود تاکسیرانان در زمینه فراهم آوردن امکانات بیشتر برای تاکسیرانان اقدام کنند. 

وی در واکنش به اعتراضات کارکنان آتش نشانی درباره سختی کار و مسائل مسکن با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات آنها براساس روال شهرداری دنبال می شود، اما دردوره گذشته مدتی به  آتش نشانان رسیدگی نشده بود و نباید فشارشان را به این شورا بیاورند، گفت: چون براساس مصوبه حقوقشان را تنظیم کردند و بحث اصلاح حقوق در این شورا مصوب شده، قطعا عملیاتی خواهد شد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها