کد خبر: 537806
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۰۰:۰۶
| |

بازگشت چمران به صحن شورای شهر تهران

مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران پس از چندین جلسه غیبت در صحن علنی شورا برای سیر مراحل درمان خود در جلسه بعد از ظهر شورای شهر تهران حاضر شد.

بازگشت چمران به صحن شورای شهر تهران
کد خبر: 537806
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۱۴:۰۰:۰۶

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه چهل و هفتمین جلسه این شورا با دستور کار بررسی تبصره های لایحه بودجه سال اینده شهرداری تهران در نوبت بعداز ظهر تشکیل جلسه دادند که در نوبت عصر ریاست شورا را مهدی چمران پس از چندین جلسه غیبت در صحن علنی شورا برای سیر مراحل درمان خود بر عهده گرفت. 

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه مهدی چمران گفت: عذرخواهی می کنم برای اینکه در جلسه صبح به دلایلی که خودتان می دانید نبودم و استفاده نکردم؛ تشکر از همه همکاران به ویژه اقای سروری برای زحمت فراوانی که می کشند دارم.

وی افزود: در آستانه میلاد مبارک حضرت امیرالمومنین هستیم؛ امروز هم به روایتی میلاد حضرت علی اصغر است و دیروز هم میلاد حضرت امام جواد(ع) بود که این ایام مبارک تبریک می گویم. امیدوارم به برکت این ایام ما هم بتوانیم بهترین تصمیمات در کوتاه ترین زمان اتخاذ کنیم و به نتایج خوبی برسیم که مورد رضای الهی و مردم باشد و خودمان هم که به کارنامه خودمان نگاه می کنیم مورد قبول خودمان به عنوان قاضی باشد که در این صورت مردم و خداوند هم راضی خواهند بود که برگ سبزی برای دنیای اخروی ما باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها