هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون

​در شرایطی که هر روز آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا روند افزایشی پیدا می‌کند، سفرهای جاده‌ای مردم نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه به نظر به رکوردهای قبلی خودش نزدیک‌تر می‌شود.

هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون
کد خبر: 538644
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۲۱:۰۱:۱۲

بر اساس آمارهای دریافت شده از وضعیت تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف، روز گذشته (پنجشنه ۲۸ بهمن ماه) یک میلیون و ۸۲۳  هزار ۳۲۴ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور رخ داد که نسبت به تردد روز قبل از آن با یک میلیون ۷۵۴ هزار و ۴۵۹ وسیله نقلیه، ۳.۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، این افزایش تردد وسایل نقلیه مختلف در جاده‌های کشور در حالی رخ می دهد که بر اساس آخرین وضعیت کرونایی اعلام شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی ۲۴ ساغت گذشته ۱۹ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

۱۰ محور مواصلاتی آزادراه تهران-کرج، کرج-تهران، کرج-قزوین، قزوین-کرج، تهران-ساوه، ساوه-تهران، تهران-شهریار، تهران-قم، تهران-جاجرود و کرج شهریار پرترددترین محورهای مواصلاتی در ۲۴ ساعت گذشته بودند. اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ بامداد روز گذشته اتفاق افتاده است.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور، روز گذشته بارندگی کمی در برخی محورهای شمالی رخ داد که پراکنده بود و از ساعاتی پیش نیز مسیر رفت محورهای شمالی (آزادراه تهران-شمال و محور کرج چالوس) بسته شده است و هم اکنون بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز برف و باران گزارش شده است.

همچنین ترافیک سنگینی در محورهای  چالوس مسیر(شمال به جنوب) و حدفاصل مرزن آباد تا میانک، محور هراز مسیر (شمال به جنوب)  و در محدوده های بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد، محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) و در محدوده گیلاوند و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران و در محدوده جاجرود وجود دارد اما در در آزادراه تهران – شمال(شمال به جنوب) و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روانی برقرار است.

در سایر محورها نیز ترافیک سنگینی در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن و در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها