کد خبر: 538635
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۲۰:۰۵:۰۴
| |

مدارس شهرهای قرمز و نارنجی کرمانشاه هفته آینده هم غیرحضوری است

مدارس شهری شهرستانهای قرمز و نارنجی استان کرمانشاه، تا پایان هفته آینده غیرحضوری شد.

مدارس شهرهای قرمز و نارنجی کرمانشاه هفته آینده هم غیرحضوری است
کد خبر: 538635
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ۲۰:۰۵:۰۴

آموزش و پرورش استان کرمانشاه وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان، از فردا (شنبه، ۳۰بهمن) تا پایان هفته آینده را بدین شرح اعلام کرد:

 به گزارش ایسنا، در شهرستانهای در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در مناطق روستایی کم جمعیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته به شکل غیرحضوری و در بستر فضای مجازی "شبکه شاد" برگزار خواهد شد. 

 در شهرستانهای در وضعیت زرد کرونایی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری می باشد و در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند، با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیرحضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.  

کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزارخواهد شد. همچنین دانش آموزان مبتلا می توانند در فضای مجازی حضور داشته باشند.

حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در این ایام، جهت پاسخگویی به دانش آموزان، اولیا و ارباب رجوع در روزهای هفته در مدارس الزامی است.

تمام شهرستانهای استان کرمانشاه، بجز دالاهو در وضعیت قرمز قرار دارند و دالاهو تنها شهرستان در وضعیت زرد است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها