کد خبر: 538158
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ۲۰:۵۹:۵۴
| |

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر:

فعالیت امدادگران در امتداد خط‌ مشی امام علی(ع) است

حضور خیرین باعث استحکام جمعیت هلال احمر می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شمیرانات با بیان این که حضور خیرین و داوطلبان باعث مستحکم‌تر شدن جمعیت می شود، گفت: فعالیتی که امدادگران انجام می‌دهید در امتداد خط مشی حضرت علی(ع) است.

فعالیت امدادگران در امتداد خط‌ مشی امام علی(ع) است
کد خبر: 538158
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ۲۰:۵۹:۵۴

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر عصر امروز به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و تقارن آن با روز پدر از جمعیت هلال احمر شمیرانات جمعیت هلال‌احمر استان تهران بازدید و اظهار کرد: امدادگران، خالصانه در جمعیت هلال احمر مشغول به کار هستید.

به گزارش فارس، وی گفت: فعالیتی که امدادگران و نجاتگران انجام  می‌دهند که همان کمک به مردم است در امتداد خط مشی حضرت علی(ع) است که به دور از دیده ها و در تاریکی شب به نیازمندان کمک می‌کند.

سلیمانی بیان کرد: شما امدادگران دیروز در دفاع مقدس و امروز در امدادرسانی  به مردم خدمت می کنید و این کار شما عبادت است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به نقش خیرین در جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: حضور خیرین و داوطلبان باعث مستحکم‌تر شدن جمعیت هلال احمر می شود.

سلیمانی تصریح کرد: در جشن صد سالگی جمعیت هلال احمر باید از داوطلبان نمونه و خیرین قدردانی شود.

وی به محل استقرار جمعیت هلال احمر شمیرانات اشاره کرد و افزود: هلال احمر شهرستان شمیرانات میزبان محل تردد مردم و کوهنوردان است و امدادگران و نجاتگران می‌توانند با خوشرویی و گشاده‌رویی در خدمت هموطنان باشید تا مردم جمعیت هلال احمر را بشناسند.

امداد رسانی به مصدومان ارتفاعات تهران رتبه برتر کشور را از نظر تعداد عملیات دارد

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این بازدید اظهار کرد: بالاترین حوادث و عملیات امداد و نجات کوهستان در کشور متعلق به استان تهران و شهرستان شمیرانات در شمال پایتخت است.

وی گفت: در ۱۰ ماه گذشته شاهد ۳۰۵ حادثه کوهستان در استان تهران بودیم که هر کدام از آن ها چندین ساعت به طول انجامیده است.

فتحی ضمن تشکر از همکاری دیگر ارگان ها به ویژه شهرداری و قرارگاه ثارالله، بیان کرد: طبق آمار، در اواخر هفته بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر به ارتفاعات شمال تهران صعود می کنند که بیشتر این افراد آماتور هستند و کوهنورد حرفه ای اتلاق نمی شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: نجاتگران کوهستان از متخصص ترین نجاتگران کشور هستند که در ارتفاعات تهران در حال امداد رسانی به هموطنان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها