کد خبر: 270307
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۸:۲۱:۰۰
| |

با حضور مسئولان کشوری انجام شد؛

رونمایی از خودروی 15 میلیاردی جمعیت هلال‌احمر در لامرد

با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور و هیات‌همراه، معاون فرماندار لامرد و امدادگران از یک‌ دستگاه خودروی نجات تیپ 2 جمعیت هلال‌احمر شهرستان لامرد با اعتبار 15 میلیارد ریال رونمایی شد.

رونمایی از خودروی 15 میلیاردی جمعیت هلال‌احمر در لامرد
کد خبر: 270307
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۸:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| یک‌دستگاه خودروی نجات تیپ2 به جمعیت هلال‌احمر لامرد اختصاص پیدا کرد که امروز پنج شنبه 25 بهمن از این خودرو رونمایی شد.

سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس در آیین رونمایی از خودروی نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان لامرد گفت: الحمدالله در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ قریب به 170 پروژه در شهرستان لامرد و مُهر افتتاح و کلنگ زنی شد که بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار پروژه هایی بود که در این منطقه به بهره برداری رسید.


وی خاطرنشان کرد: حضور مدیران جوان باعث خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه شده که تداوم فعالیت مدیران جوان و ایجاد انگیزه در آنان سبب توسعه و پیشرفت بیش از پیش در این دو شهرستان خواهد شد.

در ادامه محمدی از امدادگران شهرستان خواستار افزایش ست‌های امدادی برای عملیات امداد و نجات در کوهستان و حمایت از نیروهای امدادی شد.

در پایان با حضور پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور و هیات‌همراه، معاون فرماندار لامرد و امدادگران از خودروی نجات تیپ 2 جمعیت هلال‌احمر شهرستان لامرد با اعتبار 15 میلیارد ریال رونمایی شد.

براساس جزییات اعلام شده از سوی جمعیت هلال‌احمر؛ خودروی نجات تیپ 2 دارای ویژگی‌هایی از جمله کاربری در حوادث جاده‌ای و کوهستان، ست هیدرولیک وبر شامل موتور و قیچی فک، جک تلسکوپی، ست کامل نجات در کوهستان برای دو نفر و ست سبک نجات، موتور برق 6500 وات هوندا برای تامین برق موردنیاز، برج نوری به ارتفاع چهار و نیم متر برای روشنایی منطقه عملیاتی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها