کد خبر: 537417
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۴:۴۱
| |

در بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان نمازی مطرح شد:

افزایش تخت در بخش مراقبت های ویژه برای رسیدگی به بیماران کرونایی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان نمازی گفت: ۶۰ درصد افراد بستری در بخش های مراقبت های ویژه کووید ۱۹ را بیماران زمینه ای تشکیل می دهند.

افزایش تخت در بخش مراقبت های ویژه برای رسیدگی به بیماران کرونایی
کد خبر: 537417
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۴:۴۱

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، همراهی مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی بیمارستان نمازی بازدید کرده و در گفت و گو با بیماران و همراهان آنان، میزان رضایتمندی از خدمات را بررسی کرد.

به گزارش وبدا، شریفی نیز در این بازدید با اعلام آخرین گزارش های مربوط به وضعیت کرونا و بیماران بستری در استان فارس، گفت: ۶۰ درصد افراد بستری در بخش های مراقبت های ویژه کووید ۱۹ را بیماران زمینه ای تشکیل می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن ارائه توضیحاتی از روند ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کووید۱۹، از افزایش تخت در بخش مراقبت های ویژه برای رسیدگی به این بیماران خبر داد.

وی اعلام کرد: هم اکنون هزار و ۷۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های استان فارس بستری هستند و خدمات درمانی دریافت می کنند، که ۱۴۱ مورد از این تعداد، کودکان هستند.

شریفی با اشاره به خدمت رسانی این مرکز درمانی به بیماران جنوب کشور و استان های همجوار، اظهار کرد: کارکنان این مرکز درمانی به صورت شبانه روزی به ویژه در بحران کرونا با جانفشانی و ایثارگری مشغول به ارائه خدمات درمانی به مراجعان هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی از استان های دیگر هستند، خواستار ارتقای تجهیزات و امکانات تخصصی درمانی برای بخش های تخصصی این بیمارستان در راستای بهبود کیفی و افزایش خدمت رسانی به مردم شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها