کد خبر: 537317
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۸:۲۱
| |

مدارس استان تهران از هفته آینده حضوری خواهد شد

استاندار تهران با بیان اینکه در شهرستانهای استان وضعیت قرمز کرونایی وجود دارد، گفت: کلاس‌های درس مدارس از هفته آینده با رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی، حضوری برگزار می‌شود.

مدارس استان تهران از هفته آینده حضوری خواهد شد
کد خبر: 537317
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۸:۲۱

 محسن منصوری، استاندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهل‌و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۲ هزار پروژه آماده افتتاح حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در سطح استان تهران وجود داشته که حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه های اقتصادی و ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه ‌ عمرانی است.

به گزارش فارس، وی گفت: در سطح شهرستان قدس حدود ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه مختلف در قالب ۲۱ اقدام قابل افتتاح بوده که به صورت نمادین تعدادی از آن‌ها افتتاح شد. 

استاندار تهران با بیان اینکه شهرستان قدس با جمعیت ۴۰۰ هزار نفری متمرکز، متراکم و مومن و تقدیم ۴۰۰ شهید، حق ویژه‌ای به گردن انقلاب اسلامی دارد، افزود: به‌دلیل محدودیت در حوزه‌های جغرافیای شهرستان باید طراحی متفاوتی برای شروع پروژه‌های جدید داشت و در سطح استان نهایت حمایت را از شهرستان داشته تا به جایگاه واقعی خود برسد. 

وی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: طبق مصوبه ستاد ملی راهپیمایی به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و در تمام شهرستان‌های استان تهران تقریبا شرایط کرونایی قرمز بوده و توقفی در راهپیمایی وجود نخواهد داشت و ایستگاه‌های مختلف باید جمع آوری شود. 

منصوری ضمن دعوت از مردم جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن افزود: این حضور حمایت ویژه‌ای از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت. 

وی در ارتباط با برگزاری ‌کلاس‌های آموزشی مدارس بیان کرد: از هفته آینده مدارس به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی فعالیت داشته و مسوولان مدارس و وزارت بهداشت باید نظارت داشته تا حضور دانش‌آموزان با بیشترین نظم و رعایت فاصله‌گذاری های لازم اتفاق بیافتد و هرگونه تصمیم‌گیری که در ستاد ملی و استانی کرونا گرفته شود اطلاع رسانی خواهد شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها