کد خبر: 536771
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۷:۲۸:۴۸
| |

استاندار تهران:

تاخیر در ساخت بیمارستان شهریار خسارت برای کشور ایجاد کرده است

استاندار تهران گفت: تاخیر در ساخت بیمارستان شهریار خسارت برای کشور ایجاد کرده است و باید هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

تاخیر در ساخت بیمارستان شهریار خسارت برای کشور ایجاد کرده است
کد خبر: 536771
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۷:۲۸:۴۸

محسن منصوری ظهر دوشنبه و در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت امام خمینی (ره) شهریار در جمع خبرنگاران گفت: قبلاً چند بار چراغ خاموش از پروژه بازدید کرده بودم، اما این بار با حضور مسئولان شهریار و دانشگاه علوم پزشکی برای بازدید آمدیم، این بیمارستان به دلیل اختلافات حقوقی معطل مانده بود، که هفته گذشته با حضور طرفین جلسه‌ای در استانداری تهران برگزار و تقاضا کردیم، مشکل حل شود.

به گزارش مهر، وی افزود: همکاری همه دستگاه‌ها همکاری خوبی داشتند، به پیمانکار قرارداد نهایی ابلاغ و کار آغاز شده است.

استاندار تهران ضمن انتقاد از کندی سرعت انجام کار گفت: تقاضا کردیم، تعداد کارگران و افراد فنی و مهندسی پروژه را افزایش دهند، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تأمین اعتبار کرده است، ما نیز از مجموعه استان کمک می‌کنیم، تا کار روی روال بیفتد.

وی از بازدید منظم معاون استاندار تهران و فرماندار شهریار از روند پیشرفت پروژه خبر داد و گفت: اطاله زمان ساخت این پروژه خسارت برای کشور ایجاد کرده است، باید هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسند، تا مردم از آن بهره مند شوند، در حال حاضر پروژه مشکل اعتباری ندارند.

بر اساس این گزارش، شهریار با سرانه حدود نیم تخت به ازای هر هزار نفر از شهرستان‌های محروم کشور در زمینه سرانه‌های درمانی است که با افتتاح بیمارستان ۳۳۴ تخت خوابی امام خمینی بسیاری از مشکلاتی درمانی شهروندان این شهرستان از بین خواهد رفت، این بیمارستان به تنهایی بیش از مجموع سه بیمارستان دولتی و خصوصی فعال در شهرستان تخت‌های درمان خواهد داشت، اما متأسفانه ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) ۳۰ ساله شده و خبری از افتتاح آن نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها