کد خبر: 536999
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۸:۳۱:۱۸
| |

نماینده مردم زابل در مجلس:

همترازان علمی معلمان در وزارتخانه‌های دیگر، دریافتی‌های بالاتری دارند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به مصوبه امروز این کمیسیون برای رتبه‌بندی معلمان گفت: کسانی که در تراز علمی معلمان در وزارتخانه‌های دیگر مشغول به کار هستند دریافتی به مراتب‌ بالاتری دارند.

همترازان علمی معلمان در وزارتخانه‌های دیگر، دریافتی‌های بالاتری دارند
کد خبر: 536999
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۸:۳۱:۱۸

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بودجه درباره تخصیص 40 هزار میلیارد تومان اعتبار به رتبه‌بندی معلمان گفت: اجرای رتبه‌بندی معلمان پرداخت‌ها به این قشر را عادلانه خواهد کرد.

به گزارش فارس، وی افزود: دولت در لایحه خود تخصیص 25 هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان را پیشنهاد کرده بود که با پیشنهاد و پیگیری بنده و تصویب کمیسیون تلفیق بودجه این میزان اعتبار به 40 هزار تومان افزایش یافت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان باعث می‌شود تا عدالت در پرداخت‌ها در وزارت آموزش و پرورش بیشتر شود و کسانی که زحمت بیشتری می‌کشند دریافتی عادلانه‌تری داشته باشند. 

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دریافتی معلمان در حال حاضر پاسخگوی زحمات آنها نیست و کسانی که در تراز علمی معلمان در وزارتخانه‌های دیگر مشغول به کار هستند دریافتی به مراتب‌ بالاتری دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها