کد خبر: 534193
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۹:۰۵
| |

باند سارقان کابل‌های برق و تلفن در شهرضا منهدم شد/ اعتراف به 68 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان کابل‌های برق و تلفن در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف ۶۸ فقره سرقت خبر داد.

باند سارقان کابل‌های برق و تلفن در شهرضا منهدم شد/ اعتراف به 68 فقره سرقت
کد خبر: 534193
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۹:۰۵

صادق کاظم‌زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق و کابل‌های مخابراتی که بعضاً مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش فارس٬‌ به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام دریافتند که اعضای یک باند ۳ نفره از سارقان سابقه‌دار در این سرقت‌ها دست داشته‌اند.

کاظمزاد گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران مخفیگاه این سارقان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی هر ۳ نفر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف تعدادی لوازم و تجهیزات مورد استفاده در سرقت‌ها از مخفیگاه متهمان خبر داد و بیان کرد: سارقان که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند در ادامه پس از مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده به ۶۸ فقره سرقت اعتراف و ۲ نفر مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مالخران اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از انبار ضایعاتی آن‌ها مقدار زیادی سیم برق و کابل مخابراتی کشف و به نمایندگان حقوقی اداره مخابرات و اداره برق شهرستان تحویل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها