کد خبر: 535214
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۹:۵۹:۳۲
| |

خبر جدید در خصوص خلع لباس روحانی فعال در شبکه های اجتماعی

یک مقام آگاه قضایی با اشاره به جزییاتی از پرونده" سیدمهدی صدرالساداتی" از روحانیون فعال در شبکه‌های اجتماعی، گفت: خلع لباس سید مهدی صدر الساداتی دائمی نیست و تعلیقی است.

خبر جدید در خصوص خلع لباس روحانی فعال در شبکه های اجتماعی
کد خبر: 535214
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۹:۵۹:۳۲

یک مقام آگاه در دستگاه قضایی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، به جزئیات پرونده محکومیت صدر الساداتی در دادسرای ویژه پرداخت و گفت: متاسفانه آقای صدر الساداتی از رأی دادگاه، خلاف واقع را بیان کرده است، وی بیش از ۱۰پرونده در دادسرای ویژه دارد که اکثریت منجر به صدور کیفر خواست شده است و بعضی ها نیز منتج به صدور رأی قطعی گردیده و برخی از پرونده ها نیز هنوز مفتوح است.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز خبر حوزه، وی ادامه داد: پرونده ای که آقای صدر الساداتی محکوم شده در واقع ۸ پرونده بوده که اشخاص حقیقی و حقوقی از وی، شکایت کرده اند که در نهایت وی، به خاطر اتهامات متعدده که داشته در بعضی ها به جزای نقدی محکوم شده در برخی از پرونده ها تبرئه گردیده و در بعضی ها منجر به خلع لباس دائم روحانیت شده است، البته این خلع لباس دائمی نیست،یعنی اگر مجددا مرتکب جرم شود و رعایت نکند این رأی اجرا خواهد شد.

این مقام قضایی بیان داشت: آقای صدر الساداتی با زیرکی آمده و مسئله تعلیق را مطرح نکرده است درحالی که دوسال تعلیق شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها