کد خبر: 520193
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۲۰:۲۹:۰۰
| |

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری:

اهتمام دستگاه های اجرایی برای اجرای سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی سند جامع پدافند غیرعامل استان را مطالعه و اجرایی کنند و در صورت عدم اجرای آن باید پاسخگو باشند.

اهتمام دستگاه های اجرایی برای اجرای سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی
کد خبر: 520193
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۲۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی سند جامع پدافند غیرعامل استان را مطالعه و اجرایی کنند و در صورت عدم اجرای آن باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، روح اله حسین پور، هشتم آبان ماه، در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تقسیم کار و برنامه ریزی بر اساس جدول زمانبندی موجب می شود جلسات در استان خروجی داشته باشد و گره ای از مشکلات مردم باز شود.

حسین پور افزود: در دنیای امروز تحولات و دگرگونی های مختلف به ویژه با گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی امکان پذیر است که ممکن است نارضایتی اجتماعی را به دنبال داشته باشد بنابراین هر دستگاه اجرایی باید حوزه کاری خود را مهم بداند و تمامی اقدامات لازم را برای حل مشکلات انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه طی چند سال اخیر اتفاقات زیادی در کشور رخ داده اما با نگاه الهی بسیاری از این تهدیدات تبدیل به فرصت و افزایش انسجام و همدلی در جامعه شده است، ادامه داد: دستگاه های اجرایی تنها به بیان مشکلات اتکا نکرده و تلاش کنند با ارائه راهکارهای کارشناسی و پیگیری مستمر و در نهایت استفاده از خرد جمعی مشکلات را برطرف کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها