کد خبر: 533330
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۶:۱۴:۰۴
| |

ضرورت اهتمام ویژه دستگاه‌های دولتی و خصوصی اردبیل جهت تسریع برف‌روبی

استاندار اردبیل گفت: در روزهای اخیر شهرداری اردبیل اقدام به برف‌روبی معابر اصلی و فرعی کرده است که در این زمینه باید اقدامات بیشتری با اهتمام دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی صورت پذیرد.

ضرورت اهتمام ویژه دستگاه‌های دولتی و خصوصی اردبیل جهت تسریع برف‌روبی
کد خبر: 533330
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۶:۱۴:۰۴

سیدحامد عاملی عصر امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف در اردبیل و اعلام تعطیلی شهرستان اردبیل در روز پنج‌شنبه جهت تسریع در عملیات برف‌روبی اظهار کرد: در روزهای اخیر شهرداری اردبیل اقدام به برف‌روبی معابر اصلی و فرعی کرده است که در این زمینه باید اقدامات بیشتری با اهتمام دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی صورت پذیرد.

به گزارش فارس، وی افزود: قبل از ورود سامانه بارشی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده بود و با شرکت گاز کشور هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت تا شاهد قطعی گاز نباشیم؛ ممکن است طی روزهای آینده با افت فشار گاز روبه‌رو شویم ولی قطعی گاز نخواهیم داشت.

شهرداری ارتباط مستمری با مردم جهت همکاری در برف‌روبی داشته باشد

استاندار اردبیل با اشاره به همکاری بین شرکت‌های خصوصی و شهرداری اردبیل تصریح کرد: درخواست داریم شرکت‌های خصوصی حوزه راه و ساختمان، ماشین‌آلات سنگین خود را در اختیار شهرداری اردبیل قرار دهند تا روند برف‌روبی معابر اصلی و فرعی سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد.

عاملی بیان کرد: از شهرداری اردبیل تقاضا داریم جهت همکاری مردم عزیز اردبیل در حوزه برف‌روبی معابر، ارتباط مستمری از طریق صداوسیما و فضای مجازی با مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: برق ۵ روستا در سطح استان اردبیل به‌دلیل شرایط جوی قطع شده که دستورات لازم صادر شده است تا  با بازگشایی راه این روستاها، متخصصین برق اقدام به سرویس اتصالات برق نموده و در سریع‌ترین زمان ممکن برق این روستاها وصل شود.

ورود سامانه بارشی جدید از امشب

استاندار اردبیل افزود: در بخشی از شهرستان مشگین‌شهر با قطعی آب شرب مواجه هستیم که با هماهنگی‌های لازم مشکل آب این منطقه امروز حل خواهد شد.

عاملی گفت: از پایان وقت امروز یک‌ سامانه بارشی دیگری وارد استان اردبیل خواهد شد که عمدتا با بارش برف و‌ کولاک شدید خواهد بود.

وی با تشکر از اهالی شهرستان نیر جهت اسکان دادن به گرفتارشدگان در کولاک، بیان کرد: در ۳ محور اردبیل - سرچم، اردبیل - خلخال و اردبیل - مشگین شهر مشکلات متعددی وجود داشت که با تلاش راهداران، هلال احمر و مردم عزیز مدیریت شد و از امروز مشکلات عمدتا به‌دلیل کولاک شدید و کاهش سطح دید خواهد بود.

مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند

استاندار اردبیل اظهار کرد: در صورت تشدید شرایط ممکن است در محورهای مواصلاتی استان منع تردد اعمال شود که از عموم هم‌استانی‌ها تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

عاملی تصریح کرد: با تلاش و اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، تا پایان هفته جاری چرخه زندگی مردم اردبیل و سایر شهرستان‌ها به روال قبلی برمی‌گردد.

وی گفت: از موضوعات اصلی در حوزه معیشت مردم استان اردبیل خشکسالی است که با نزول رحمت الهی در سال آینده در حوزه کشاورزی، حجم سد و... مشکلات کمتری خواهیم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها