کد خبر: 527779
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۹:۲۴:۲۵
| |

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد:

تداوم بارش برف و باران در البرز تا ظهر سه‌شنبه

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: تا ظهر سه‌شنبه برای استان رگبار باران و برف و رعد و برق و در ارتفاعات کولاک برف و سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

تداوم بارش برف و باران در البرز تا ظهر سه‌شنبه
کد خبر: 527779
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۹:۲۴:۲۵

آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا ظهر سه‌شنبه به ویژه از ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان است.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: به موجب این شرایط رگبار باران و برف و رعد و برق، کاهش دما، وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات کولاک برف، سقوط بهمن و ریزش سنگ پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری به تدریج تمام ابری، در اواخر وقت همراه با وزش باد شدید و لحظه‌ای، رگبار باران و برف، احتمال تگرگ، رعد و برق، ارتفاعات کولاک برف بوده و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۷ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز نیمه‌ابری تا ابری همراه با مه رقیق و در اوایل وقت رگبار پراکنده برف و باران، رعد و برق و در ارتفاعات کولاک برف نیمه‌ابری است و کیفیت هوا قابل قبول خواهد شد.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۴ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲- درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۷ متر بر ثانیه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها