کد خبر: 532705
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۳۵:۵۸
| |

مدیرکل سابق آموزش و پرورش همدان:

اجازه دخالت احزاب را ندادیم

مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: اجازه دخالت احزاب در آموزش‌وپرورش را ندادیم.

اجازه دخالت احزاب را ندادیم
کد خبر: 532705
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۳۵:۵۸

محمد پورداوود در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، اظهار کرد: تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت در آموزش‌وپرورش استان به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزب‌ها را ندهیم و از هر طرف سنگ خوردیم.

به گزارش ایسنا،  پورداوود با بیان اینکه ما برای پرورش نسلی مجاهد و اهل عمل و انسان سازی تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: تمام توفیقات به دست آمده، حاصل تلاش همکارانم بوده و کسورات مربوط من است. 

وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما نگاه به تحول سند بنیادین بوده است، مطرح کرد: معلم رکن رکین و مهم‌ترین عنصر تعلیم و تربیت است و ما تلاش کردیم با نهضت روابط انسانی، معلم را بر صدر نشانیم و قدرش را بدانیم.

مدیرکل سابق آموزش‌پرورش استان همدان، خاطرنشان کرد: در زیست بوم جدید متاثر از کرونا، اجازه وقفه تحصیلی را ندادیم و کلمه "کارستان" معنایی دوباره یافت. 

پورداوود ادامه داد: تلاش شد تا دانش‌آموزان بر اساس ساحت شش گانه سند تحول بنیادین، ارتقا دینی و علمی در صدر قرار بگیرد و در المپیادها و مسابقات خوش بدرخشند.

وی مطرح کرد: در عصر کرونا با تدارک استودیو ویژه

تولید محتواهای الکترونیکی درسی برای دانش‌آموزان فعالیت کردیم.

مدیرکل سابق آموزش‌پرورش استان همدان، ادامه داد: پوشش ۸۰ درصدی دانش‌آموزان در شبکه شاد، پوشش ۱۰۰ درصدی سنجش بدو، تحقق پوشش تحصیلی ۹۷ درصدی در دوره ابتدایی، کیفیت بخشی به کلاس‌ها، ارتقا کمی و کیفی مدارس روستایی و عشایری و ایجاد سمن در دوره ابتدایی با هدف پوشش دانش‌آموزان بدسرپرست و بی سرپرست از اقداماتی بود که در آموزش‌وپرورش همدان، انجام شد.

پورداوود در پایان با بیان اینکه تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزب‌ها را ندهیم که این صحبت با شعار "دروغه" تعدادی از حاضرین در جلسه مواجه شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها